Nog minder dan 50 dagen... 1 maart uitgerekend!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by anja89, Jan 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Wie is er nog meer aan het aftellen?
    Hebben jullie alles al klaar, babykamer etc? :D
    Al zenuwachtig voor de bevalling? *hier wel*

2. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    oeeeehh ik tel met je meee!!!!

die wkn mogen van mij voorbij vliegen hoor!
    ben zooooo benieuwd naar onze beeb!!

wij zijn nog niet helemaal klaar... babykamer moet nog wat afgewerkt worden en moet nog gordijntjes zoeken... :D
    dalijk in mijn verlof ga ik lekker alles wassen...

en zenuwen heb ik gelukkig nog niet.. ben er tot nu toe nog erg nuchter onder...
    kindje moet er toch uit en wij vrouwen kunnen dat best! :D

3. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    Ik tel ook mee, 7 Maart uitgerekend :D

Kamertje is af, alles is gewassen dus ik ben er klaar voor hihi :p
    Begin nu wel zo af en toe wat zenuwen te voelen hoor :)

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    ik tel ook mee :D 5 maart uitgerekend
    Kamertje is zo goed als klaar, laatste dingen wassen, ziekenhuistas staat ook al klaar, bed is al omhoog, dus de kleine kan komen :p
    De zenuwen beginnen hier ook wel te komen, ben zo benieuwd naar ons kleintje :)

5. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    sooo jullie zijn er allemaal vlot bij!!
    bed omhoog was al klaar ziekenhuis koffer klaar... hahahaha geweldig!
    nou dan ben ik niet t haastige typ zkr!... moet zelfs t badje nog kopen :D
    ohhoooo best erg eigenlijk.... :D

6. PDaphne

PDaphne Actief lid

Feb 2, 2009
    193
    1
    0
    Spannend hè?! Ik ben 3 maart uitgerekend... Kamertje is klaar en de meeste spulletjes gekocht, ben er helemaal klaar voor :)
    @dina88: moet je die ziekenhuis tas nu al klaar hebben? En ook al je bed verhoogd? Ik weet niet zo goed wanneer ik daarmee moet beginnen..

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haaai ik doe ook mee! 1 maart uitgerekend.

ik heb nog wel een hoop te doen!
    vandaag hebben we het bedje gekocht en matras, beddengoed enz dus die gaan we morgen in elkaar zetten.

kleertjes zijn gelukkig al gewassen maar ik moet nog een deel strijken.

vluchtkoffertje.ppfff daar zit nog niet eens mijn tandenborstel in.

bed verhoogd.. hahahaaahh nee dat doe ik wel over en wee of 2 ofzo. ook moet ik nog kraamverband ed. kopen

jeetje als ik het zo lees magik wel gaan opschieten nu zeg! gossiemijne

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ps: ik ben wel erg benieuwd naar onze kleine meid maar ben nog lang niet klaar met de zwangerschap, het gaat mij zo veels te snel!! het liefst ben ik nog wel 20 weken zwanger.

9. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ik sluit me ook aan! Ik ben 3 maart uitgerekend! De babykamer is nog niet af (zijn nog bezig met verven, maar komt waarschijnlijk deze week af). Daarna maar eens op mijn gemakje kleertjes gaan wassen en mijn ziekenhuistas pak ik pas in als ik 36 weken zwanger ben.

10. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    hahahaha zo te lezen ben ik gelukkig niet de enige die niet zoveel haast heeft nog :D

fijn!! ging me al druk maken :D

@lennylenn : dat heb ik ook hoor!! vind t zoooo giga snel gaan!!
    al gaat nu langzamerhand de nieuwschierigheid overwinnen maar dat gevoel dat ik wel langer zwanger zou willen zijn heb ik ook hoor! zou t met gemak nog wel 20 wkn vol kunnen houden
    ;) maar dan moet die buik niet groter worden he ;)

11. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ik heb idd wat dat betreft ook niet zo'n haast hoor. Misschien scheelt het ook wel dat dit mijn tweede is en merk toch wel dat ik er anders mee omgaan. Ben toch een stuk rustiger en als deze knul net zo de tijd neemt als zijn grote broer dan heb ik nu helemaal nog alle tijd :D

12. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    bed onhoog en ziekenhuistas hoeft niet klaar te staan, maar ben graag voorbereid ;)
    En idd aan de ene kant wil ik graag ons kleintje ontmoeten en aan de andere kant, gaat het nog te snel ;)

13. marina1988

Nov 30, 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!!

sluit me ook aan ben 3 maart uitgerekend!!inmiddels bijna klaar moet me bed nog omhoog me tas nog pakken maar de grote dingen zijn gedaan! ik vind helemaaaaaaal niet erg dat het zo snel gaat ben het inmiddels aardig zat ook al is het de 2de (klaag,klaag) 3 weken geleden zwaar ziek geweest en ben blijven spugen, daarna bronchitus vastgesteld en vandaag met spoed mijn verstandskies moeten laten trekken! dus ben heel blij als het 3 maart is!! hoe gaat het bij jullie??

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Hee wat leuk al zoveel meiden! :D

Hier ook nog geen bed omhoog hoor, ziekenhuis tas staat ook nog niet klaar.
    Kamertje zijn we nu de vloer aan het leggen alleen we hadden te weinig laminaat dus we kunnen nog niet verder.
    En er moeten nog gordijntjes komen.
    Kleertjes zijn wel allemaal al gewassen, alleen het beddengoed moet nog. :)

Hihi eerlijk gezegd... heb ik het wel een beetje gehad zo nu en dan met de zwangerschap. ;)
    Vind het allemaal super bijzonder en mooi en leuk en ik geniet nog steeds van de beweginkjes in mijn buik, maar word nu toch wel erg nieuwsgierig hoor!
    En ja de tijd is voorbij gevlogen! Kan me de dag dat ik positief testte nog als gisteren herinneren!

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En hier nog iemand die zich aansluit in het rijtje!!! :D Ik ben 28 feb uitgerekend!!
    En ook ik vind het heel snel gaan, al moet ik wel zeggen dat ik tot een week geleden zei dat het van mij ook nog veel langer mocht duren, maar heb nu sinds een week wel flink pijn tussen mijn ribben en mijn buik voelt aan als een grote schaafwond, dus op dit moemnt moet ik er niet meer aan denken, hahaha! :)

Het meeste is bij ons wel klaar, iop wat details na. Moet nog gordijntjes scoren, plankje ophangen en de kleertjes wassen! Ben al wel lekker thuis, maar dan is uitstellen nog steeds heel makkelijk hoor!!! ;)

16. Jessie

Jessie Lid

Oct 12, 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 maart uitgerekend, hier moet bijna alles nog gebeuren, hoewel het kamertje al klaar is, althans zoon is net verhuisd naar nieuwe kamer en zijn baby kamer moet alleen nog even worden opgeruimd. (We hebben net de bovenverdieping verbouwd)Verder moet alles nog worden schoongemaakt, kleertjes moeten nog gewassen worden en misschien ga ik vandaag voor het eerst iets voor de baby kopen (erg eigenlijk, bij de eerste had ik nu al een grote stapel liggen). Laten we hopen dat ik niet hoef te vluchten naar het zh, want de tas is nog niet klaar en bed wordt pas verhoogd met 37 weken, kan dan de verhogers pas ophalen bij de thuiszorg.
    Ben er nog niet zo mee bezig als in de baby komt, maar wel met het zwangerzijn en meer genieten ervan. Ik kijk dan ook uit naar mijn verlof over 2 weken, vanaf die tijd heb ik een to do lijst.:p

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jeetje, wat knap, jij hebt je echt tot nu toe in kunnen houden met het kopen van spulletjes??? dat zou ik dus nooit kunnen, al zou het me tiende kind zijn, hahahaha!! :D

18. missnanda

missnanda Bekend lid

Oct 26, 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey Meiden,

Ook sluit ik me hierbij aan.
    Ben 4 maart uitgerekend.
    Begin nu toch een klein beetje ongeduldig te worden.
    Wil graag zien hoe onze kleine man eruit ziet:)
    Kamertje is hier ook nog niet helemaal klaar.
    Mijn vriend gaat deze week nog een klein beetje schilderen en volgende week donderdag word het kamertje gebracht.
    En in mijn verlof ga ik lekker alle kleertjes en lakentjes uitwassen:D

19. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Hier ook 3 maart uitgerekend, alles klaar!
    Nog wel de namen op het geboortebord schilderen, maar het grote werk zit erop.

Klossen nog halen, die zetten we vast klaar voor als de kraamhulp komt, moet toch in het ziekenhuis bevallen.

Tas is klaar, etc etc..

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Ik tel ook mee af as dat mag;) 24 februari uitgerekend.. verder alles zo goed als af.. even nog adresse op de eveloppen plakken, nog laatste spulletjes kopen, pampertjes, speentje enz... en uiteraard bed omhoog...maar dat hoeft pas bij 37 wk;)

Share This Page