Gelukkig zijn jullie er nu al achtergekomen en niet pas bij de geboorte, zoals een kennis van ons. Ligt je zoon tussen de roze rouches... Dat was even leuk, maar ze hebben snel daarna het kamertje gestript
TS, echt humor! Blij dat je er nu achter bent gekomen, anders had je bij de bevalling mooi staan te kijken! Geniet van de rest van je zwangerschap! Een mooi, gezond kindje, ongeacht geslacht, is goud waard! (Schreef een trotse mama van twee dochters die met heel veel moeite op deze wereld zijn gekomen. Nog elke dag dankbaar! )
Super dat alles er goed uitzag , dat is inderdaad het belangrijkste ! En ook fijn dat er nu duidelijkheid is over het geslacht, kan je lekker los gaan met shoppen. Veel succes met de overige 20 weken
Ah leuk, een jochie!! Heb ik ook en het is zo'n feest!! Natuurlijk is het feest nog completer met zijn tweelingzusje. Je hebt gelijk meid, het maakt niet uit wat het geslacht is. Ik ben vooral blij dat het kereltje van jullie gezond is! Geniet van de voorpret!
Haha zo leuk! Gelukkig ben je vrijwel direct aan het idee gewend Collega kwam er achter bij de bevalling. Dacht vanaf 17 weken een jongen te krijgen. Bij de bevalling een meisje.. Alles blauw en grijs en geen meisjes naam.
Haha wat een giller he! Ik ken het van mijn eerste zwangerschap en nu weer.. Met 17 en19 weken ene uitspraak gehad en met 20 weken was het toch net ff anders Gelukkig is alles in orde en ben je alweer helemaal gewend
Hahaha TS, dat lijkt me echt héél vreemd om mee te maken. Had je het geslacht al bekend gemaakt aan andere mensen of niet?
Wat een verrassing zeg! Gelukkig heb je niet alles al blauw gekocht. Ikzelf zal wel raar gekeken hebben en in shock zijn hihi.
Dank voor al jullie leuke reacties! Ben stiekem inderdaad al wat pakjes gaan kopen! En turquoise voor de babykamer! Het echobureau reageerde dat dat inderdaad kan gebeuren, maar dat ze blij zijn dat we erom kunnen lachen en de volgende keer voorzichtiger zullen zijn met hun uitspraken.
Mijn familie durft overigens nu even niks meer te kopen! Die zeggen steeds: als het over 4 weken maar niet weer anders is