Verrassings Ideeen 30e verjaardag man

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hey hey,

Mijn man wordt volgende maand 30! Ik zou hem dus heel graag willen verrassen, alleen nu komt het, hij heeft mij al doen verrassen afgelopen jaar toen ik 30 was geworden, door mij uit eten te nemen met de kids en ineens zaten mijn vrienden en familie allemaal in het restaurant als verrassing! was echt in shock had t helemaal niet gedacht! Alleen nu wil ik dus ook iets voor hem terug doen, maar ik wil dus iets anders doen dan uit eten....Iemand creatieve ideeen? Ideeen voor met vrienden en familie zijn welkom, maar met zn 4tjes is ook goed, hij staat niet zo graag in the picture iig..!

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Mijn man is 3 mei 30 geworden en hielden 6 mei zn supriseparty :D hij dacht dat we een familiereünie hadden hahaha Hij staat ook niet graag in de picture maar vond dit toch wel leuk! Het lijkt alleen ontzettend op wat hij bij jou gedaan heeft...

Weet niet hoeveel het mag kosten maar mss is een weekendje weg ook leuk! Evt vrij regelen op zijn werk en zorgen dat jij alles al ingepakt hebt, hem in de auto zetten en dat je hem vertelt waar hij heen moet rijden haha Had mijn man super gevonden! Alleen hebben we daar momenteel het geld niet voor haha

Deel Deze Pagina