Verrast jullie man je weleens met een cadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Verrast jullie man je wel eens met cadeau?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Nu wel weer. Had een tijd terug aangegeven dat ik het best wel miste en het zo fijn is om af en toe verrast te worden.

Voor mijn verjaardag krijg ik altijd wel een leuk cadeau, maar sinds de geboorte van onze zoon waren de spontane cadeaus en uitjes een beetje afgelopen

Deze week een bos bloemen gekregen en heerlijke gezichtscrème. Ik was zo blij als een klein kind hihi. Hopelijk blijft hij dit af en toe doen.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nee,nooit..

3. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    nee, maar de laatste keer dat hij voor zijn werk naar het buitenland is geweest heeft ie me wel een pandora bedel gekocht. Zijn collega kocht iets voor zijn vrouw, dus toen moest ie ook wel wat :D.
    Ik kreeg bijna een flauwte haha

Ach het is verder een schat die alles voor me over heeft, dus ik haal me zelf wel iets. Ik heb nu mijn hoop gezet op mijn dochter voor de komende jaren

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wel voor mijn verjaardag of met sinterklaas en onze trouwdag enz.. maar een spontaan cadeautje of een bosje bloemen zit er niet in. ik zou het wel erg leuk vinden en heb dat weleens gezegd. maar wat dat betreft denk ik niet dat ik dat ooit ga krijgen. wel doet hij heel veel in huis,en kookt hij regelmatig en helt veel mee met onze dochter. en zorg hij ook goed voor mij. want ik heb een chronische ziekte waardoor ik lang niet altijd alles kan. zorgzaam is hij dus echt wel heel erg. en dat is ook al een cadeautje op zich.

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

nee nooit. ook niet met verjaardag.

6. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

nee en dat hoeft ook niet. Doe ik ook niet bij hem

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja af en toe komt ie thuis met een cadeautje :) of we gaan onverwachts weg :D

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als mijn man spontaan met een cadeautje of bosje bloemen aan komt ga ik me serieus afvragen of hij wat goed te maken heeft hahaha.

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dit :D

10. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Ja hoor. Vorige week kwam hij nog thuis met een bosje rozen.

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ja, wel zelden hoor, maar dan is het tenminste een echte verrassing ;)
    Toen onze zoon een half jaar was een mooie armband met bedel/kraal van sterrenbeeld van onze zoon gekregen (nou ja, zelf uit mogen zoeken).
    Verder met verjaardagen wel, maar niet met Valentijnsdag of onze trouwdag.. dus niet de geijkte momenten :)

12. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Mijn man neemt regelmatig wat voor me mee. Meestal planten/bloemen/potten/decoratie, want daar werkt hij in. Maar laatst had hij een leuk vest zien staan in een folder, en dan gaat hij die voor me kopen.
    Hij is ontzettend attent en verwend me heel erg:D

13. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Hij neemt regelmatig bloemen voor me mee. En nu ik zwanger ben heb ik nog wel eens trek ik bepaalde dingen, neemt ie ook uit zichzelf mee!

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ja. Ik krijg zomaar een bloemetje of wat dan ook.
    Ook lekkere dingen neemt hij voor me mee omdat hij weet dat ik ze zelf meestal niet koop maar wel erg lekker vind.
    Andersom doe ik dat ook.

15. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Niet heel vaak.
    Hij moet regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en dan neemt hij weleens parfum voor mij mee.
    Ieder jaar krijg ik een chocolade letter in mijn schoen:D.
    Verder doen wij liever leuke dingen samen op verjaardagen dan dat we elkaar dure cadeaus geven.

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja iedere verjaardag, sinterklaas, kerst moederdag... heb best een hele lieve attente man met dat soort dingen... enne zelfs zonder hints... :p:p

17. Parisienne23

28 nov 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man geeft wel cadeautjes, maar ik moet ze zelf uitkiezen (verjaardag). Op speciale dagen gaan we meestal samen uiteten, als ik zelf nog iets had van 'oh dit wil ik' dan koopt hij dat in de plaats..

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

#78 Saja87, 6 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2013
    Oepsie verkeerde topic:):):)

19. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Mijn man verast mij zo nu en dan met een cadeau ;)
    Tijdje terug kwam hij aan met een grote bos bloemen :D

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hier ook regelmatig een surprise hoor :) heb ook een hele lieve (toekomstige) man :)
    vandaag zelfs nog , voor sinterklaas :) mijn mixer was deze week kapot gegaan :( , stond er vanmorgen een mooie nieuwe mixer voor me klaar met nog wat speculoosjes , en kinder eitjes en mjam mjam mjam :)
    zo lief :)

Deel Deze Pagina