Whaaaaaaaaahahahahaha En ik maar zoeken in het storm topic. WAAR is mijn post gebleven.. Jup hier dus *neemt nog maar een kopje koffie*
Ja, maar verrassen met een kadootje vind ik als het spontaan is. Ik bedoel ik krijg, uiteraard, met mijn verjaardag, kerst, valentijnsdag, trouwdag en moederdag iets, maar dat is een beetje "zoals t heurt". Vind t nog leuker om tussendoor eens kleine kado's te krijgen of gewoon een lief kaartje ! En dat doet mijn schat nog steeds
Nee Hij is zo romantisch als een zak aardappels. Soms neemt hij een reep chocolade mee als hij boodschappen gaat doen, en dat is het ook wel Bloemen krijg ik nooit want "die overleven bij jou niet langer dan 3 dagen" Ok, daar heeft hij een punt.... Al verraste hij mij wel met mijn verjaardag, kreeg een whatsappje met daarin de songtekst van "Sinead", een liedje van Within Temptation. Die hoorde bij een kitten die in het asiel zat en die de naam Sinead had gekregen van het personeel daar. Die ligt nu luid knorrend op mijn schoot..
Wat mijn man dan wel weer doet Is mooie gedichten schrijven aan mij. Dat doet hij dan als ik op bed lig en legt er dan bijv 1 bij het koffie apparaat.
Heel vaak, deze week nog een dvd van the hobbit die ik graag wou, het komt dat dan tegen en neemt het mee. Een setje van de hunkemuller deze week. Toen ik geslaagd was een nieuwe ketting, voor kerst vorig jaar een paar dubbary laarzen. Daarvoor een paar mooie rooie laarzen. En een keer een ring. Soms bloemen. Echt wel en het hoeft niet eens, hij is mijn grote kado
Als ik mazzel heb krijg ik iets met mn verjaardag, maar verder hoef ik niks te verwachten. Het zit er bij hem gewoon niet in, helaas. Maar dat wist ik voordat ik hem trouwde!
Naah die van mij ook niet. Vaak gezegd dat ik iets wil al is het uit de action zolang het spontaan en ingepakt is. Maar nix Wel oorbellen en een ring gekregen toen ik bevallen was maar daar zeirde ik steeds over. Hij vind dat alles wat ie haalt van boodschappen tot aan samen winkelen al een cadeau is, ahum.
uhh 1x per 2 jaar komt hij misschien uit zichtzelf met een cadeautje aanzetten. met kerst en verjaardag ook wel maar dan moet ik zelf aangeven wat ik wil hebben en waar hij het kan kopen hij zegt altijd dat ik alles mag kopen wat ik wil en dat dat dan toch eigenlijk ook cadeau's zijn * zucht *
Zo nu en dan eens. Hij neemt wel eens iets lekkers mee (wat we achteraf dan altijd delen, maar hij doet het voor mij), en heel af en toe eens bloemen. Cadeaus bijna nooit. Wat hij dan wel weer doet is zeggen dat ik dingen gewoon moet kopen als ik sta te twijfelen (bijvoorbeeld: is deze trui niet te duur, zijn antwoord is altijd nee, hoe duur de trui ook is).
Wel eens een bos bloemen en pas super lieve babykleertjes voor ons kindje en een pakketje voor mij met lekker bodylotion, handcreme enz. En voor verjaarsag altijd veel cadeaus en ik mag nooit van te voren weten wat! Dus ja hij verrast me best vaak!
Telt chocolade ook? haha Nee verder eigenlijk niet echt ergens mee verrast. Meeste dingen kies ik gewoon zelf uit
Nee, nooit. Wel jammer eigenlijk maar hij voelt ook absoluut niet aan wat ik leuk vind dus koop ik het ook liever zelf.
Ja soms.. Bloemen of iets lekkers ofzo. Hij verrast me wel vaak met praktische dingetjes, dan zegt ie op zaterdagmiddag "ik ga wel lekker met de kinderen weg en gooi ze daarna op bed, ga jij maar naar de sauna" dat is fijn. Maar het liefste "cadeau" was afgelopen week: ik werd dinsdag behoorlijk ziek wakker en na 1 blik op mij regelde hij gelijk met zijn werk dat hij 2 dagen thuis kon blijven om voor mij en de kinderen te zorgen. Ik was echt helemaal weg, dus dat was heel fijn
ik heb pas een nieuwe relatie maar deze is zo anders al bij mijn ex mijn nieuwe liefde komt vaak met leuke dingentjes aan voor mij n kadotje zomaar heel lief allemaal
Oh wat erg dat sommigen niet eens een felicitatie krijgen voor hun verjaardag! Dat zou ik HEEL erg vinden en respectloos / ongeinteresseerd. We zijn nu 13 jaar samen, twee kids verder en cadeautjes neemt mijn man nog altijd mee, bijvoorbeeld kleine dingen waarvan hij weet dat ik het lekker vind (chocolade of producten van lush - dan maakt hij zelfs tijd vrij zodat ik er lekker mee in bad kan ). Hij is soms in het buitenland (zoals nu) en net sprak ik hem op Skype en heeft hij een mooie trui gekocht voor me Eigenlijk koopt hij vaker iets voor mij dan ik voor hem als ik er zo over nadenk