hier kwam vriendjelief gister ineens weer met een cadeautje aanzetten. een hele gave soort van 3D poster van michael jackson. MJ danst voor me ben er echt super blij mee me vriend zei ja t is toch cadeautje-dinsdag haha.
Mijn man is gelukkig wel aardig attent. Hij neemt regelmatig een mooie bos bloemen voor me mee of een cadeautje als iets lekkers voor onder de douche of in bad. Of hij rijdt gewoon ergens heen als verassing, waar we wat gaan eten ofzo. Al zijn die laatste dingen tegenwoordig wel gewoon met de kinderen, want erg veel spontane acties kun je wat dat betreft niet meer ondernemen. Of het kost een hoop regelwerk . Ik mag dus niet klagen. Voor de kinderen komt hij ook vaak met een leuk cadeautje thuis.
Ik mag zeker niet klagen!! Gelukkig maar, als ik sommige verhalen hoor van kennissen en vrienden.... Bosje bloemen, uiteten, kadootje etc, heel lief allemaal! Dus vandaag heb ik iets voor hem gedaan, Hij wilde graag naar naar die buikspreker met zijn poppen, maar de kaarten waren voor de eerste show heel snel weg! Dus nu heb ik vanmorgen om 10.00 sharp kaarten kunnen bestellen!! Helemaal happy!
Ik kreeg gisterenavond een erg mooie bos bloemen. En een heel lief knuffeltje: I already love my mommy this much. Reden van het knuffeltje is dat ik me erg onzeker voel of ik wel een goede moeder zal zijn. Zo ontzettend lief! Vriend komt vaak met kleine cadeautjes. Die vind ik ook het leukst
Mijn mannetje neemt vaak wat lekkers mee uit de supermarkt. Van het weekend hadden we een jaar, toen heeft ie na zijn werk zown enorm grote (helium gevulde) ballon gekocht in de vorm van een hart met de tekst I love you this much. Hij moest samen met die ballon nog een uur in het openbaar vervoer. Ik denk dat veel mensen wel even om hebben gekeken, kerel vol met tattoos en dan met zo een lief ballonnetje haha. Ik vond het in ieder geval super lief.
Mag ik je even quoten? en in dat jaar heb ik alleen met kerst een cadeautje gekregen,. met valentijnsdag een roos,. met m'n verjaardag en moederdag een ontbijtje op bed.. (hadden niet zoveel geld op dat moment).. Bovenstaande heb ik nog niet in 6 jaar bij elkaar gehad, dus ik zou neit zo erg klagen als ik jou was.
Hier niet echt hoor. We zijn nu 7 jaar samen en de keren dat ik een bloemetje heb gehad, zijn op één hand te tellen. Maar daar geef ik ook niet zo om, bloemetjes, dus dat scheelt. Verjaardag moet ik ook altijd zeggen wat ik wil, en het liefst een bladzijde ui tde reclamefolder scheuren, zodat hij het in de winkel aan kan wijzen. Want als ik zeg: "Verzin jij maar wat voor me", dan krijg ik dus niks, hij heeft inspiratie van nul komma nul. Valentijsdag doen we niet aan. Moederdag.... "Je bent toch mijn moeder niet!". Spontane verrassingen die wel af en toe voorkomen: Als ik uit mijn werk kom en we gaan onverwacht lekker uit eten of naar de bios. Een lekkere massage van hem, zonder dat ik erom heb gevraagd, dat kan hij echt als de beste! Ach, ik heb geen klagen met hem, het is nou eenmaal een man, cadeautjes uitzoeken voor vrouwlief is gewoon niet zijn hobby.
Dat vind ik nou lief. *smelt* Dat is toch honderd keer leuker (of iig romantischer) dan een duur cadeau.
hahahaha,, hier moest ik zoooooo om lachen en ben toch wel een beetje blij dat mijn mannetje niet de enigste is.. (dat maakt het er niet veel beter op..) maarjah.. ik heb besloten dat ik gewoon nergens meer aan herinner.. heb het vaker gehad over 29 november.. enjah nou maar hopen dat hij het niet vergeet...
Hier ook zo'n vent. Ik moet zelfs mijn verjaardagscadeautje zelf uitzoeken. En 2 jaar geleden zei ik: Krijg ik geen cadeautje. Zegt ie: We hebben toch net een babykamer gekocht, die heb je dan gekregen. Van de week kwam hij opeens thuis met een bos bloemen, was echt totaal verrast!
Hier nog zo eentje. Laatst een jaar getrouwd, helemaal niks, nog geen bosje bloemen. Zijn excuus, ik had geen tijd.. Kom op zeg. Ben daar wel ff pissig om geworden. Hoef echt niet altijd cadeautjes ofzo, maar aan je eerste trouwdag mag je wel denken hoor.
Nou.. hier ook! Tot ruzie toe! Tot dat IK het volgende deed. Ik heb in de supermarkt tegen een gozer gezegd als jij mijn telefoonnummer vraagt waar HIJ (man dus) bij is ben ik blij. Dat deed hij ook,mijn man is echt geen ruziemaker of NIET jaloers dacht ik.. haha. Toen kreeg ik ineens veel meer aandacht, cadeautje... haha. HEERLIJK. soms ff porren
Muwhahaha! Vrouwen zijn eigenlijk ook een geval apart he! We zullen zorgen dat ze bepaalde dingen niet vergeten.
Heb ik nou helemaal geen last van... bloemen krijg ik niet omdat we daar eigenlijk geen plaats voor hebben in ons huisje, maar hij komt regelmatig thuis met een klein of zelfs wat groter kadootje. Van de week had ie een cd gekocht die we graag wilden hebben, omdat ik me niet zo lekker voelde. En hij was ook nog eens boodschappen gaan doen omdat ik dan de deur niet uit hoefde de dag erna. Verder krijg ik met mijn verjaardag ook leuke kadootjes, en rijdt hij gerust vijf kilometer om gebakjes te gaan halen. Met moederdag had ik ook wat gehad, omdat we dachten dat ik zwanger was (bleek helemaal niks te zijn), maar zelfs daar dacht hij aan... Het is zelfs zo erg dat ik hem nu verboden heb om nog dingen te kopen als verrassing omdat sinterklaas eraan komt en we anders dingen misschien dubbel hebben. Zegt ie nog: o maar gelukkig is het bijna sinterklaas, dus dat hou ik wel vol
jeetje, ja krijg niet zo vaak wat, maar met verjaardagen altijd wel. al is het na 10 jaar een beetje minder ,niet dat ik niets krijg, maar zoek het zelf uit. paar jaar geleden werd er op het werk een vette bos bloemen bezorgt met valetijnsdag. tijdje terug kreeg ik op t werk een mail van m, dat ik ws een verrassing kreeg van m. was dus ook zo, 3 sfeerlichtjes van philips, hadden ze gekregen van een leverancier. hartstikke leuk. iets later kreeg ik weer mail van m dat er weer een verrassing onderweg was. dit keer een website met code om gratis een foto te laten uitvergroten op canvas. ach hij is niet zo romantisch verder, maar mag niet klagen
Pas kreeg ik toevallig zomaar een bos bloemen van hem. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer de keer ervoor was dat ik "zomaar" iets kreeg. We zijn nu ruim 9,5 jaar bij elkaar en de keren dat ik zomaar iets kreeg zijn op 1 hand te tellen. Toen we net bij elkaar waren en ik dus jonger was vond ik dat echt niet leuk, maar nu geef ik er niets meer om. Natuurlijk vind ik het leuk om wat te krijgen, maar ik vind het veel belangrijker dat ie me trouw is, lief voor me is en zegt en laat merken dat ie van me houdt. En dat doet ie allemaal met overgave.
ik krijg met elke feestdag (behalve sint) een cadeautje.. alleen afgelopen valentijn was hij t vergeten... verder komt hij weleens met een bos crysanten thuis (hij werkt daar)...en dan ben ik weer happy... maar hij neemt t ook voor andere mee en dan voel ik me niet meer speciaal.. ik neem ook weleens wat lekkers ofzo voor hem mee.. laatst had ik nog een shirtje voor hem gekocht waar hij echt blij mee is.. en met elke feestdag geef ik hem ook iets.. ik zou gewoon rustig met hem praten over hoe jij je voelt en hoe jij erover denkt... maar of ruzie maken zin heeft weet ik niet.. iig succes...
Maar lieve schat, waardering haal je toch niet uit een kadootje ? waardering kun je uit vele andere dingen krijgen! En door een kado te geven zou hij het zich wel heel makkelijk maken! groetjes
haha, die kop van hem! onbetaalbaar echt waar. Hij keek me zo sullig aan en kon het niet hebben dat ik het wel leuk vond... ik heb dit ook gedaan omdat ik weet dat mijn man niet wil vechten, of ruziemaken (had ik die jongen ook verteld) Wat ik ook wel eens doe een beetje uitlokken. Het is goed voor je relatie. Laat de mannen maar moeite doen. Het word vaak vanzelfsprekend. Wat ook helpt, iets van hem vergeten. heb hem ook wel eens gezegd dat ik me ondergewaardeerd voel, dan zie je hem ook aangedaan zitten. Dan weten ze niet wat ze moeten zeggen. En is het vaak niet zijn bedoeling. Ook leuk is voor jezelf een cadeau inpakken hihi. DAS EEN HINT... Vriendinnen hadden het er ook wel eens over op een verjaardag zat hij er bij. Zeiden ze: ,, Ik kreeg dit van mijn vriend'' Waarop ik zei: ,, GOH WAT ATTENT!'' en dan een blik van ik kan je wel wat aandoen zijn kant op werpen.. ja dames.. de liefde is een spel... nu eens kijken wie er dan wint.. ik word nu erg melig.. dus sommige dingen met een Knipoogje lezen.