verrast jullie man/vriend jullie wel eens???

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

hahah hier moest ik wel erg om lachen:Dmij man heeft ook soms van de dingen,goed bedoeld jah maar toch niet zo romantisch;)

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dat had hij laatst ook... komt hij helemaal blij binnen lopen.. zegt hij.. ik heb een verrassing voor je.. blijf ff in de woonkamer..

dus ik helemaal blij..
    roept hij dat ik mag komen..

HEEFT HIJ EEN VERLENGSNOER GEKOCHT. !! deze aan de muur vastgemaakt, (Stekker van de magnetron was te kort)...

ik dacht al .. och heeft hij eens eindelijk een bloemetje gekocht en is hij die in een vaas aant zetten ofzo.. maar nee.. een VERLENGSNOER !! hahahaha

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik heb er al vaker met hem over gepraat.. en ieders keer krijg ik het antwoord..

ja dan moet je er niet om vragen.. .. tja wat moet ik dan doen.
    heb hem duidelijk gemaakt als hij eind van de maand niets leuks heeft dat ik dan wel boos wordt..
    ik dat hij het anders toch niet snapt..

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou ik krijg eigenlijk nooit wat van mijn man. Ik geef altijd hints dat ik bloemen erg mooi vind. In de hoop dat ik een keer een lief bosje van hem krijg. Maar nee hoor, en zelfs met valentijnsdag krijg ik niks. Alleen met mijn verjaardag. Maar ik weet en voel dat hij erg gek met me is en dat is natuurlijk het belangrijkste.

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik moet zeggen dat ik een hele attente man heb... Verrast me geregeld met een bloemetje. Vorige week was ik jarig en lag de grond helemaal vol met ballonen met 30 erop en stond in de douche een shampoo met "30 en nog steeds onweerstaanbaar". :p
    Verder weten we net pas dat we zwanger zijn en 2 weken geleden nam hij allemaal leuke tijdschriften mee over zwanger zijn :)
    En ga zo maar even door, ben echt heel blij met mijn kanjer! (en al 8 jaar samen he ;))

Nee echt ik heb werkelijk niks te klagen..

6. maartje1983

maartje1983 Actief lid

29 apr 2007
    184
    0
    0
    Hier gebeurt het ook niet heel erg vaak maar zo heel af en toe ongeveer 2 keer per jaar komt hij met iets thuis, laatst kwam hij thuis met schoenen en een shirt ook nog eens supermooi.
    Voor mijn verjaardag kreeg ik een ipod, ook lief. Verder nooit bloemen en voor valantijnsdag doen we ook nooit iets. Ach ja ik ben wel tevreden hoor.

7. Nou hier ook een man die alleen maar de standaart dingetjes doet hoor. Verjaardag, Sinterklaas, kerst en moederdag..
    Tussendoor mij verassen?? Volgens mij heeft hij daar nog nooit van gehoord. Hahah..

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik hou totaal niet van bloemen dus daar doet hij me geen plezier mee,

mijn man gaat er snachts altijd uit als mijn zoontje huilt zodat ik lekker kan blijven liggen, sochtends ging hij er ook altijd uit, maar nu hij veel ochtenddiensten heeft moet ik er natuurlijk uit.
    hij masseerd mij elke avond voor ik ga slapen omdat ik dan minder pijn heb met ademhalen,
    ook ben ik chronische ziek en als ik echt een hele erge slechte dag heb helpt hij me ook met aan en uitkleden, en met douchen omdat ik op dat moment zo goed als niet kan bewegen,

als ik een slechte dag/nacht heb gehad krijg ik een heerlijk ontbijtje opbed,of hij koopt die dure chocolade die ik lekker vind, of huurt een filmpje en laat lekker het bad vol lopen,
    of gewoon iets wat ik eigenlijk voor mijn zoontje wil hebben, maar het eigenlijk niet nodig heb, dat hij een paar dagen/weken later mee aan komt zetten.

de eerste dingen zijn misschien geen verrassingen, maar ik vind het heel erg lief dat hij dit doet,
    hij is echt super lief voor mij en helpt mij overal mee,het zijn dingen die hij niet hoeft te doen maar toch doet voor mij,
    ik hoef niet zozeer af en toe een verrassing, tuurlijk het is leuk, maar de dingen die hij voor me doet die hij niet hoeft te doen maar het toch wil doen voor mij omdat hij van me houdt doen me veel meer.

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik krijg wel regelmatig kadootjes van mn vriend. toen ik zwanger was kwam hij heel lief met een zwangerschapsdagboek aanzetten en zo een gratis babydoosformuliertje

ik ging een tijdje geleden een weekendje bij mn broer logeren en toen ik thuis kwam met maddox had hij het hele huis gepoetst..aan de voordeur hing een leeg zakje van guess en op de salontafel een mooi doosje met een ketting erin.

vorige maand een gouden ring gekregen en uggs(voor mn verjaardag) 24 rozen en een taartje

bloemetjes zo af en toe maar ik krijg wel vaak spontane kadootjes. en hij ook van mij

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Hier word ik wel een sverrast. OKee, vaak moeten er hints en tips bij vooruit gaan ;) maar die pak ik dan tactisch aan :D Bijv schat wat is het huis kaal, tijd dat we weer eens wat fleurigs gaan zoeken ;) en dan komt hij met bloemen thuis.

Vorige week nog parfum gehad van hem (okee kleine ruzie aan vooraf gegaan om iets flauws ;)) Maar hij kwam er toch mee aan.

En gisteren met iets leuks voor ons sex leven ;) Haha, allemaal leuke nuttige dingen dus..

Maar soms krijg ik ook 6 maanden niks achter elkaar bijvoorbeeld :D Maar de laatste maand is hij van de verassingen :D

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

oh ja en krijg ook een hoop nachtrust van hem ;) als 1 van de kids huilt hij gaat er altijd uit :D

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh mag er misschien niet om lachen, maar die 20 schuursponsjes vond ik wel grappig :D

Hier ook niet zon spontane vent hoor.. komen we wel eens op visite bij mn schoonzus, en dan heeft mn zwager een boeket voor haar gekocht, en dan zegt ze; kijk eens wat lief, nam hij zomaar voor me mee. Dus dan zeg ik; kijk schat, zo doe je dat dus. En dan komt ie dus de volgende dag met een boeket dat 2 keer zo groot is als die van mn zwanger aan :p Moet er dan wel om lachen.. maar ja. heb het wel zelf gezegd, en heb dan eerder het idee dat ie zn zwager wil aftroeven :|

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ja, hier een man die best moeite doet om af en toe wat leuks of lekkers mee te nemen.. Met verjaardag en moederdag heb ik een leuk cadeau gekregen. Regelmatig neemt hij een doosje Merci mee.. Best lief , toch??

14. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

mijn vriend neemt voor mij ook wel eens chocolade mee of een bos bloemetjes zomaar..
    en een keer een luchtje van gucci..
    hem verras ik meestal met kleding, luchtje en spelletje voor playstation..

Deel Deze Pagina