Blij!!!! Klaar met sinterklaas inkopen...

Discussie in 'De lounge' gestart door meidenhuis, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

zonder de deur uit te hoeven :D!!!!!
    Ik wil hier iemand bedanken (weet niet meer wie :)) voor de geweldige link van lobbes.nl

We hebben voor onze 2 meiden (2,5 jaar en 1,5 jaar) dingen zoals:

-vingerverf
    -klei
    -kleifiguurtjes
    -nachtlampje
    -4 boekjes (nijntje en dierenboekjes)
    -zo'n nep tv (met draaiknop voor bewegende beelden)
    -2 poppen
    -2 poppenbedjes
    -7 verschillende soorten puzzels (dieren/winnie de pooh, puzzels die geluid maken wanneer ze juist in elkaar gezet worden, stapelpuzzels)
    -zachte bal (voetballen erg graag maar niet meer met de harde Bumba bal binnen in huis :D)

Uiteraard ook pakpapier en jutezakken.

Alles bij elkaar was €83,19

Vind dat ik het goed gedaan heb zo :D, het is in ieder geval geen onzin speelgoed wat zomaar weer verdwijnt of na 2x spelen kapot is.

Nu alleen nog snoepgoed voor in de schoen.

Zo hoeven we in ieder geval niet op zaterdag die belachelijk drukke speelgoedwinkels in waar je ergenis tot kookpunt komt door al die moeders die niet op hun kids letten en iedereen die voor piept of net dat laatste speeltje uit je handen graait;).

Nu alleen nog een juwelier voor mij bezoeken (wil graag een mooi horloge), kledingwinkels voor manlief, nieuwe football manager (oid) voor manlief bestellen.

Verder heb ik gisteren voor €90,00 aan kleding besteld bij H&m.com (3 truitjes en 1 broek oudste dochter, 2 broeken en 2 truitjes jongste dochter, 2 dezelfde wintermutsen en 2 dezelfde sjaals voor de kids en een riem voor mijn oudste dochter).

IK BEN ER KLAAR VOOR!!!!!

...... hoewel, ik moet nog iemand in de buurt vinden die mijn wenkbrauwen even netjes epileert en verft:).

Groetjes,

Lindsay

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, jij bent lekker bezig zeg.

Aan de ene kant fijn hoor, dat je al het speelgoed al in huis hebt. Maar ik vind dat juist een leuke voorpret om zelf in de speelgoedwinkel rond te neuzen en uit te zoeken. (ben ook al tig keer bij de Intertoys wezen kijken de afgelopen weken.... ik denk dat ik het allemaal spannender vind dan mn kleine vent)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh wij zijn ook al klaar :D
    Ideaal lobbes.nl! Heb geen energie dus kan niet echt winkelen :(
    Heb het maandag besteld, vraag me af wanneer ik het kan verwachten?

Wij hebben geen kleding, maar die zullen de oma's wel hebben gekocht.
    Nu idd alleen nog voor in de schoen!

4. meidenhuis

Ik vind het inderdaad ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannender dan de kinderen hoor hihihi. Maar ik ben echt geen type die van winkelen houd en al helemaal niet in speelgoedwinkels........ die elle lange rijen etc....

Daarbij is stadten nu niet aan mij besteed, ik kamp gigantisch met mijn bekken dus 1 uurtje stad is 3 dagen plat. En in dat ene uurtje vind ik echt niet alles wat ik nu op internet heb gevonden.

Opa en oma heb ik ook een verlanglijstje gegeven:

poppenstoel
    poppenbox
    poppenflesjes
    rompertjes/ondergoed
    sokken/kniekousen
    kinder make-up
    voorleesboekjes
    truitjes en broekjes
    blokkendoos
    keukegerei

Zo hebben we in ieder geval geen last van dubbel gekocht speelgoed.

Maar opa en oma doen kerst. ik vind de kinderen te jongen om 3x cadeau's te krijgen van sinterklaas.

5. meidenhuis

heerlijk he!!!!!!! ach we hebben nog 3 weken om op de cadeaus te wachten :D

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    heerlijk ik hoef daar niets voor te doen,, wij hebben nog geen kleintjes dus wij vieren het niet,, op naar kerst ihihihi;)

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Bijna klaar!! nog n paar kleine dingetjes :D ik weet niet eens meer precies wat ik allemaal gekocht heb :( veel van little people dat weet ik wel en n upsy daisy pop blokken iets van sesamstraat nog n trein met geluid kan ik me herrineren, n Dreamteam bus en nog van alles wat.. nu wil ik nog n paar dvd's kopen en wat boekjes en dan vind ik het wel leuk geweest hahaha

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    :$:$

omg ik heb nog helemaal niks gekocht. en het is toch al bijna midden november, alleen voelt dat gewoon niet zo. Van het weekend toch maar gaan shoppen.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier ook al een zolder vol. Ik heb iedere keer allerlei aanbiedingen in de gaten gehouden. Daardoor wel inmiddels een beetje erg veel gekocht

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik moet nog wel wat kleins, heb de meeste dingen online gekocht, ik kan eigenlijk niet weg (ja met de kids maar dan is de lol er ook wat van af LOL ) mijn man werkt 90 uur per week en in het weekend werkt ie aan ons huis dus geen tijd voor de normale winkels, dus lang leve ONLINE SHOPPING!!!

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Lekker he als je alles binnen hebt!

Voor dochterlief ben ik ook klaar, die krijgt van ons;
    -Elefun
    -Danscamera
    -Microfoon
    -Pyama
    -ochtendjas
    -pantoffels (laatste 3 allemaal van prinsessen)

Voor Tim moet ik nog, tja zusterlief mag niet denken dat dr broertje stout is geweest hahaha
    Maar die krijgt een speelkleed en verder wat nuttige dingen zoals een pyamatje ofzo

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Voor Robyn zijn wij ook al een tijdje klaar. Moeten nu alleen nog wat kleinigheidjes voor zwager, schoonzus, opa en oma en 2 kennissen, en dan nog wat kadootjes voor ons neefje. Maar dat is zo gebeurd.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kan geen winkel meer zien haha.

heb ondertussen zo veel dat ik niet meer weet wat

zoonlief
    -koekjestrommel van fisherprice (van oma)
    -speeltafel winnie de poeh
    -speelringen van nijntje die over z;n buis moeten
    -muziek opplaasrol
    -bellenblaasding van winnie de poeh
    -ballenboom
    -loopauto van cars
    -muzieksleutels
    -bowlingspel van sesamstraat (van tante)
    -z'n kinderkoffertje van dora (van tante)

en dan krijgen ze nog dingen van andere tantes
    en dat was het volgens mijn voor nando

voor alicia
    -babyborn bad met echt werkende douche :) (van oma)
    -apenboom (een of ander spel)
    -2 dingen van lego (kleine boederij en vuilniswagen)
    -step met 3 wielen
    -dora kleurboek met stiften
    -2 vtech spellen (van tante gekregen)
    -autobaan (zelfde als knikkerbaan maar dan met autotjes)
    -z'n kinderkoffertje van dora (van tante)

verder hangt er in de gangkast een tas vol schoen kados en lekkers :) gewoon wat kleine dingen als een pietenhandpop, sinterklaasboekje, tekensetje sinterklaas en voor de rest snoepies en chocolaadjes

ik weet zeker dat ik heel wat vergeten ben maar dit was het zo ongeveer. waar ik het moet laten straks dat weet ik niet maar ben er klaar mee
    gooi expres meteen de speelgoed folders en boekjes weg want ga niks meer kopen. erg leuk die dagaanbiedingen wordt er gek van. had een budget van 50 euro per kind haha dat is echt een lachertje. zit er heel ver overheen. zit zo op 150 per kind. kerst slaan we over en krijgen dan alleen een pakje van oma

14. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi, volgens mij was ik diegen met de link naar lobbes.
    we hebben hier ook allemaal dingetjes van lobbes bestel.
    voor nichtje haarclip, kokertje met kraaltjes voor een armbandje, boekenlegger, voor neefje, knuffeltje, boxboekje, raceautootjes,

voor onze jongens zelf heb ik er besteld, de voetbaldoeltjes, de waterfluit, bootje wat kan varen in bad, knutselboeken, sinterklaasboeken, carsauto die kan praten,piratenhangertjes voor de jassen, watertamboerijn, en nog veel meer.

ik geloof dat als je nu besteld je het ongeveer binnen 2 weken binnen moet hebben.
    wij hebben het een week of 4 geleden besteld en hadden het ondanks de drukte binnen een week binnen.incl 15 meter inpakpapier, is al lang op haha!!
    we zijn nu bijna klaar, nog een paar kleinigheidjes voor familieleden, dingetjes zoals krasloten, etc.

lang leven lobbes!!!

joyce

www.lobbes.nl

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Heb ook alles al gekocht, voor Valerie en ook voor mijn lootje.
    Moet nu alleen voor me lootje nog gedichtjes schrijven...

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lobbes was bij mij erg snel, heb afgelopen vrijdagbesteld en was vandaag binnen!
    ik vind al die spulletjes ook echt superleuk, en zo goedkoop! heb met een vriendin samen besteld, dan delen we de verzendkosten ook nog eens :)
    vind vooral dat sintkleedje waar ze hun schoentje op kunnen zetten echt helemaal geweldig!

17. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

oooohhhh........... ik krijg al paniekgedachtes als ik er aan denk........... ik weet niet eens wat ik voor ze moet kopen, laat staan dat ik het al heb gekocht! Eerst maar de verjaardag van Dean...

Deel Deze Pagina