Verre reis met kids?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Marley, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hoeveel geld sparen jullie voor zo'n verre reis?

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Onze reis naar Canada heeft ons een kleine 7000 euro gekost. Dit is exclusief vliegtickets. De tickets hadden we gratis ( miles ). Wel moesten we luchthavenbelasting betalen en dit zat ook in dit bedrag.

Voor volgend jaar gaan we het helaas niet voor alle tickets redden met miles, dus dit komt er nog bij. Ik denk dat we zo'n 10.000 euro nodig zullen hebben.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Zo das een boel geld. Ik zit zelf voor 3 weken aan 6000 euro te denken.

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik geloof dat we zo`n 16 uur in totaal onderweg zijn.De heenweg gaat in een keer met een overstap in Bangkok waar we 4 uur de tijd voor hebben de terug wel gaat met een tussenstop van 2 dagen in Bangkok.
    Heb er heel veel zin in ga mijn vader na 2 jaar eindelijk weer eens een keertje vasthouden! en hij gaat ons zoontje ook weer zien de laatste keer kon ons zoontje net lopen .

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Dat wordt een heel bijzonder weerzien!!

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Daar ben ik weer... mijn reiskriebels zijn er nog steeds. Op dit moment lijkt Thailand en Cambodja ons ook erg mooi. Ondanks dat Amerika mij enorm trekt, denken we in Azie toch meer echte natuur en het tropische te vinden. Maar goed, we moeten nog sparen, dus voorlopig hoeven we nog geen beslissing te nemen. Onze jongste is nu net 2 en het lijkt me voor zo'n dure reis toch wel prettig als hij zindelijk is en we iets minder moeten verzorgen en opletten waar hij is. Zelf denken we eraan om dan over 2 jaar te gaan.

Wie van jullie heeft ervaring met Thailand/Cambodja?

7. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik kan het je vertellen als we terug zijn:)

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Wanneer gaan jullie? Spannend hoor..

Ik las trouwens dat het daar wel erg erg warm is. Ben heel benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren.

9. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij vertrekken 22 juli tm 8 aug. Het kan er idd erg warm worden heb ik ook gehoord. normaal hebben wij daar niet zoveel last van.

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    ben heel benieuwd.

Deel Deze Pagina