Verre reis, waar hebben jullie geboekt?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lentes, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hoor! Hebben wij ook gedaan. Ik was dan wrsch wel een ander type reiziger (backpacker) en wij reisden met de bus (goed openbaar vervoer), maar let goed op je spullen mocht je met het openbaar vervoer reizen. Mijn nichtje had een buideltasje op haar buik met haar paspoort en geld, maar dat wisten ze toch te vinden toen ze even in slaap viel. Maar goed, meestal waarschuwen reismaatschappijen ook voor dit soort gevaren, voor het overige is het echt wel een veilig land.
    Veel plezier!

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Thanks voor de tip! Wij reizen echter met een eigen auto (nou ja huur). Dit wordt onze eerste rondreis er kindje dus we gaan op de luxe tour :). We beseffen dat we een stuk minder zullen gaan zien dan toen we dit met z'n tweeën deden, maar dat vinden we helemaal prima.

Succes trouwens met je bevalling straks. Wat heb je ze lekker dicht op elkaar en nog wel twee meiden ook. Te leuk!

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Djoser! Hebben ook speciale rondreizen voor mensen/gezinnen die met (kleine) kinderen reizen, ideaal. Ik heb verschillende vrienden die al verre rondreizen met hen gemaakt hebben en ze zijn allemaal super enthousiast.

Deel Deze Pagina