verre vakantie ...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Snoopy82, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Dus als het drinken is voor je kind dan mag je het wel meenemen? Fles water kan toch ook voor je kind zijn? Waarom word dat dan wel ingenomen en appelsap, in een open fles, niet? Ik vind dat een beetje gek en ik dacht dat dat ook niet mocht.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, krom he! Ze gaan er kennelijk vanuit dat het drinken in de flesjes/tuitbekers voor je kind kunstvoeding is. Je mag "babyvoedsel voor gebruik tijdens de reis meenemen". Ik had de dichte flesjes/pakjes water en sap wel aangeboden in de tas met tuitbekers, maar ze werden echt ingepikt! Kan je meteen na de douane meteen weer nieuwe kopen.

3. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Op lange afstandsvluchten zijn vaak babybedjes aan boord. Dat zijn hangbedjes die voor je stoel komen te hangen..

deze bedjes moet je wel tijdig reserveren!

4. zogelukkig

Voor je stoel? Ik kon m'n benen al amper kwijt!:D

5. Wij zijn net terug uit Florida met een beweegelijke dreumes :)
    De heenweg hadden we het geluk dat er indd een stoel vrij was tussen ons in (hoorde we pas in het vliegtuig!). Dus konden de autostoel niet meenemen in het vliegtuig.
    We hadden eigenlijk een babybasket gereserveerd maar deze waren helaas al allemaal bezet.
    De vlucht ging prima, hij heeft heerlijk gespeeld op zijn stoel en veel geslapen. We vonden hem soms erg druk met zijn "gepraat" en geschreeuw maar kregen allemaal complimenten dat hij zo lief was geweest.

De terugweg hadden we wel een bedje aan de muur, hij heeft 8 uur lang geslapen!! Dat doet hij normaal nooit dus het was heerlijk (was wel een nachtvlucht).

Het landen en opstijgen heeft hij bij alle 2 de vluchten niet meegemaakt, hij lag toen al te slapen :D

Hij had het daar wel erg warm dus ik had echt bijv alleen een romper aan of een pakje aan 1 stuk zonder mouwen.
    Het is heerlijk met een kleintje op vakantie. Geniet er lekker van!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ongelofelijk toch dat een dicht flesje spa wordt ingenomen en dat aangelegd appelsap (wat dus vanalles kan zijn eigenlijk!) wordt geaccepteerd. Het is wel heel krom als ik het zo lees maar heb vaker gevlogen en weet dat het inderdaad klopt.
    @ts laat je wel nog even weten of je gaat?

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben van de week nog met Transavia gevlogen maar bij ons was van te voren gemeld dat de buggy gewoon mee mocht plus dan nog een koffer met 10kg aan inhoud.

8. zogelukkig

Zo ging het bij ons in de praktijk ook, maar op hun site staat het toch echt zo.

Deel Deze Pagina