hallo ik ben 15 weken zwanger van ons 5de kindje. bij de 2 vorige keren voelde ik al snel de baby schoppen de laatste keer al bij 13 weken ik heb gelezen dat dt normaal is na meerdere keren zwangerschap. nu ben ik dus al 15 weken maar ik voel tot nu toe nog niets. is dat niet erg laat? zal het wel goed gaan met het babytje? 2 weken geleden op controle was alles goed het hartje was goed te horen. alvast bedankt. ik hoop dat jullie me kunnen geruststellen. groeten moique
Hoi Moique, ik begrijp je bezorgdheid, maar het is niet nodig om die reden. Jij hebt vergelijkingsmateriaal en bent gewend het vroeg te voelen. Vaak is dit ook wel zo, maar er zijn meer vrouwen die het een 4e of 5e keer later voelen. Het ligt er ook maar net aan waar de placenta ligt. als die aan jouw buikzijde ligt, voel je het kindje vaak ook pas een stuk later. En als je kindje graag met de voeten naar je rug ligt kun je het ook al minder of nog niet voelen. En wellicht is het ook wel een rustiger kindje. Al met al proberen geen zorgen te maken, het is niet raar, maar ik snap dat het voor jou anders is dan anders. Groetjes Brigitte