Huid

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Hallo dames

Zijn er hier dames die veel verstand hebben van huid soorten en hoe je een bepaalde huidsoort kunt verbeteren?

Mijn huid is erg droog vooral als ik onder de douche weg kom dan heb ik vaak allemaal schilfers op m'n gezicht:(
    Daarnaast heb ik op mn wang en naast mn ogen een soort onderhuids witte plekjes (niet vergelijkbaar met gerste korels)

nu zoek ik producten die ph neutraal zijn en absuluut geen geur en kleur stoffen bevatten. Hier krijg namelijk exceem van binnen 24 uur en ben vervolgens 7 tot 14 dagen de L#L en zit mijn gezicht onder de eczeem

wie o wie kan me helpen

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier ook iemand met een gevoelige huid, mijn houd houd zich het beste als ik er niets aan doe, dus ik douche maar 2 tot 3 keer in de week, was mijn gezicht dan ook alleen met water, mijn haar met guhl shampoo vochtbalans en gebruik een blok olijvenzeep voor onder mn oksels etc. De rest neem ik af met een badolie van thermen, z voorkom ik exceem. Ik draag alleen make-up als ik uitga, dat is ongeveer 3 keer per maand. Ik reinig dat altijd met de hypo-allergene lijn van dr van de Hoog, die werkt erg goed. Als ik make-up draag gaat er bij mij altijd eerst een laag dagcrème op (weer die hypo-allergene variant) en daarna een laag foundation van clinique, daar reageer ik niet op en dan kan ik er andere dingen overheen doen zonder al te veel gezeur, heb alleen wat dikke ogen de volgende dag.

Maskertjes enzo doe ik heel weinig, en als het echt droog word wrijf ik de hele bende goed in met olijfolie, laat dat intrekken voor een minuutje of 10 en dan een warme dampende handdoek eroverheen om het te veel weg te halen. (handoek nat maken onder de kraan en ongeveer 20 sec. in de magnetron oppiepen)

Succes!

Deel Deze Pagina