Graag tips baby 9 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door Minny, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik geef nog BV en wil graag weten of mijn schema een beetje OK is.
    Graag jullie mening en eventueel nog tips. Ik twijfel namelijk of ik de BV van 15 16 uur er uit moet halen.

7 uur BV
    10 uur fruit
    11.30 brood
    12.30 BV
    15 uur BV
    tussendoor rijstewafel
    17 uur groentehapje
    19 uur BV

Ik merk dat mijn productie minder wordt en weet niet zo goed wat ik ermee moet.

2. Eetfestijn

Eetfestijn Actief lid

22 nov 2010
    114
    0
    0
    Nee hoor, gewoon borstvoeding naar behoefte blijven geven. En vaste voeding nog steeds voor erbij. Je productie wordt geloof ik pas rond 10 maanden echt stabiel.
    Je productie neemt dus nu inderdaad af door de bijvoeding, maar als je dit zo volhoudt, zal je genoeg voeding houden in principe.

3. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Rond de 9 maanden had ik hetzelfde schema als jij. Zo'n anderhalve week geleden heb ik de voeding van 15.00 er af gehaald. Het was alleen maar worstelen met twee keer bv, ze is zo snel afgeleid.
    Nu geef ik nog 6.30/12.00/19.00. Nu heeft ze om 19.00 ook wat meer melk om te drinken. Je productie wordt vanzelf weer stabiel. Het past zich toch weer aan op het vraag en aanbod.

Succes!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ziet er normaal uit hoor.
    Als je je zorgen maakt over je productie, geef dan voor en na de maaltijd ook een borst. Je moedermelk bevat enzymen die je kind helpen bij het verteren van eten.

Deel Deze Pagina