harde buiken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mamma sandra, Mar 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamma sandra

Jun 9, 2010
    10
    0
    0
    gastouder
    amersfoort
    hallo,

ik ben bijna 28 weken zwanger van ons 3de kindje en heb de laatste 2 tot 3 dagen regelmatig last van harde buiken. ik zat net rustig op de bank en had er zeker elke 5 tot 10 minuten 1 die ongeveer 15 seconden vasthield. kan dit kwaad? toen ik 30 weken zwanger was van mn dochter had ik het ook en toen zou het een vroeggeboorte worden als ik niet aan de wee remmers zou... nu heb ik zo'n angst dat dat weer gebeurd maar wil niet om elk wssewasje de vk bellen. dus dacht stel de vraag eerst even hier en hou het sowieso rustig vandaag

alvast bedankt
    gr sandra

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Hoe is het nu met de harde buiken?
    Bij regelmatige pijnlijke harde buiken bij dit termijn moet je altijd je verloskundige bellen. Je kan evt. eerst een warm bad/douche/kruik proberen maar zakt het daarbij niet af moet je de verloskundige zeker bellen.

Groetjes Ineke

3. mamma sandra

Jun 9, 2010
    10
    0
    0
    gastouder
    amersfoort
    bedankt voor je reactie. de harde buiken zijn er nog wel maar iets minder... straks spreek ik de vk toevallig voor informatie over bekkeninstabiliteit en dan zal ik het meteen doorgeven aan haar...

gr sandra

Share This Page