hallo zal me eerst even voorstellen ik ben marijke en ben 28 ik was sinds 2001 gesteriliseerd en heb het dit jaar 15 juni 2006 laten terug draaien in verband met een nieuwe relatie ben nu zo ontzettend gelukkig en we zijn zo verliefd en we hebben besloten om voor een kindje te gaan 9 juli weet ik of het gelukt is en of we ook inderdaad een kindje krijgen want dat is de dag dat ik me menstruatie moet krijgen me vriend en ik hopen het echt ontzettend erg en we kijken al uit na de dag samen ik hou jullie op de hoogte groetjes marijke
Hoi Marijke, Welkom op Zwangerschapspagina.nl. Leuk dat je er bent en spannend zeg !! Hou ons op de hoogte. Lotte
me vriend en ik vinden het ook echt spannend en het is nu maar wachteen en dat is het moeilijke ervan he maar dat geld voor iedereen het wordt voor mijn vriend en mij ons eertse kindje maar ik beloof jullie op de hoogte te houden groetjes marijke
Hai Marijke, Succes meid, en ik hoop voor je dat het gelukt is dus succes 9 juli. Uiteraard ook welkom hier. Groetjes, Anouk
Fijn voor jullie meid, ook ik hoop dat het snel gaat lukken voor jullie! Ik duim voor je op de 9e... Groetjes Kim.
heb vandaag een heel klein beetje bloedverlies gehad maar de arts die mij geholpen heeeft die zei dat het ook nog van de buikwond kan afkomen dat alles zich weer aan het herstellen is ik hoop dat het ook zo is en nog maar even volhouden een aantal dagen en dan weten we weer meer groetjes
dank je staart ik hoop echt dat het met de innesteling te maken heeft of met de wond maar zodra ik het weet horen jullie het groetjes
hallo ben net terug van de dokter en het bloedverlies had waarschijnlijk te maken met de buikoperatie die ik gehad heb en nu is het maar wachten tot maandag en anders er na gaan testen maar de symptomen die ik had hadden wel met een zwangerschap te maken zei mijn dokter nu maar hopen