Goeie morgen, Gisteren had ik een probleempje met mijn ijskast, die is 3 schuiven groot en de bovenste ging niet meer dicht... heb mij dus op mijn hoekje moeten zetten... en zo druk gemaakt op die schuif, zodat ze zou willen dichtgaan... maar heb dus ook druk gedaan op mijn buikspieren, helaas de schuif heb ik moeten uithalen, maar zijn er wel in geslaagd om mijn buikspier wat pijn te doen... Ik dacht gisteren van, och even liggen en da is voor straks wel over, maar helaas de pijn is verergerd. De pijn zit net bij mijn schaambeen, telkens ik beweeg voel ik een stekende pijn... tevens al ik lig doet het pijn en als ik voel is er zo'n harde deeltje net onder mijn schaambeen... toen ik verlede week naar de gynae ben geweest was alles in orde en het hartje hoorde we net daar kloppen waar ik nu pijn heb... ik ben nu momenteel 16 weken en 5 dagen zwanger, en maak me zorgen! Is het gewoon bandenpijn? is het spierpijn? heb ik ons boeleken kwaad aan gedaan? Ik hoop dat jullie mij even kunnen geruststellen... maar vanaf vandaag doe ik geen lastige bewegingen meer... bedankt voor jullie hulp Groetjes Jenny
hoi Jenny, je kindje is goed beschermd in de baarmoeder. Hij zal geen schade hebben opgelopen van deze actie. Wat je voelt is een combinatie van spierpijn en bandenpijn. Je hebt teveel gedaan. Zoals je zelf al zegt, dit soort dingen niet meer doen in de zwangerschap! Verder hoef je je geen zorgen te maken. Mirjam