Ik heb vorige week een echo gehad waarop alleen een hele prille zwangerschap te zien was. Voor mijn eigen gevoel zat ik toen al tussen de 6 en 7 weken. Er word dus gedacht aan een missed abortion. Helemaal zeker weet ik dit niet want ik was aan de pil toen ik zwanger raakte. Nu krijg ik natuurlijk as woensdag nog een echo om te kijken of het echt mis is of dat ik niet goed zit. Voor mijn gevoel is het eigenlijk al over. En heb zo goed als geen hoop.Maar nu blijven mijn testen nog best mooi. Ik deed ze in de hoop een hele lichte of witte test te zien en dat mijn lichaam het dan zelf af zou stoten. Ik ben dus erg benieuwd naar of er meer mensen met een ma nog hebben getest?! en hcg ook nog hoog bleef Terwijl het dus al even niet meer goed zit.. Maar nu zien ze er zo uit
Helaas kunnen je testen idd donker blijven bij een MA. Alleen een volgende echo kan uitsluitsel geven. Wanneer mag je weer? Ik hoop dat t toch goed zit!
woensdag middag krijg ik weer een echo. Zal het ook betekenen dat mijn lichaam zelf nog niet doorheeft dat het mis is? en afwachten tot het eventueel zelf op gang komt weinig zin heeft?
Spannend!! Hoop voor je dat het goed zit! Bij een MA heeft je lijf niet door dat het niet goed is, dus blijf je gewoon zwanger zeg maar. Maar zelfs bij mijn miskraam die gewoon natuurlijk op gang kwam, bleven mijn testen oplopen en wekenlang knallen. Pas 5 weken na de miskraam, (en had de miskraam met 6 weken) begonnen ze af te lopen. Testen zeggen dus helaas niet zo heel veel, alleen echo kan uitsluitsel geven. Heel veel sterkte met wachten en duim voor je dat het toch goed zit.
Dankjewel pandavliegen! het zou wel fijn zijn als het toch nog goed zou zijn, maar wil eigenlijk geen hoop meer houden.
Twee keer MA gehad en testen bleven positief en zwangergevoel ook. Lijf heeft op de een of andere manier niet door dat je niet "echt" meer zwanger bent.....
Hoi demie, Ik heb met 4 weken een miskraam gehad maar mijn testen waren geen knallers! Vorige week maandag was m'n hcg 27 en donderdag 60 (veel te laag voor termijn van 6 weken) nu vandaag opnieuw geprikt en was m'n hcg nog maar 18. Ik vind jou testen er wel stukken beter uitzien als die van mij maar helaas zeggen testen dus niet zo heel veel! Ik hoop op een mooie plakkerd voor je!
wauwwww we hebben toch nog een kloppend hartje gezien. Dit had niemand meer echt verwacht geloof ik! Het is wel nog klein dus het blijft nog even spannend.
Ja kan het eigenlijk niet geloven!! of durf het niet zo goed.. pas over 14 dagen mogen we weer kijken. Ik las laatst ook nog een topic waar het hierna alsnog weer mis ging. Maar het was echt een heel raar moment. als eerstr zou vl thuis blijven met onze dochter, maar besloot op het laatste moment toch mee te gaan. Toen hoorde we dat de gynaecoloog zeker een half uur uitliep en kwamen we ook nog een bekende van vroeger tegen. We zijn maar even koffie gaan drinken en onze dreumes begon al aardig haar geduld te verliezen. Toen werd ik geroepen door een andere gynaecoloog zodat ze de uitloop weer een beetje in konden halen. Eerst kreeg deze vrouw heel slecht beeld dus ik al van, ja het zal nog wel niks veranderd zijn.. Maar ineens had ze t toch te pakken en zag ik wat flikkeren. Ik riep al meteen, DAS TOCH GEEN HARTJE!! en zei, rustig nou even, laat me eerst eens goed kijken. Maar ik had gelijk. Vl zat er met tranen in zijn ogen bij. Het voelde haast of we gewoon weer een positieve zwangerschaps test in handen hadden. Het blijft nog even heel erg spannend!