Verschijnselen 4 dagen voor NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Diabolique21, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diabolique21

    Diabolique21 Fanatiek lid

    21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Dames,

    hier is er weer eentje die er achter vraagt, maar ik zou graag willen weten wat jullie denken. Zou t zover kunnen zijn?

    Men vriend en ik zijn nu aan de 5de ronde bezig. Rond 12e had ik men eitje en we hebben dan ook lekker geklust.

    Nu zou ik binnen 4-5 dagen men NOD moeten krijgen, maar ik heb zulke rare symptomen:
    - Plots zin in vis
    - Gisteren proefde ik een augurk (in cheeseburger) en normaal lust ik dit niet en ik moet zeggen dat het me smaakte
    - Een Metaalsmaak in mond
    - Een droge keel; ik zou steeds kunnen drinken
    - Lage rugpijn
    - Collega van me stond 2 bureau's verder met een soepje en dit kon ik al ruiken (wat stonk dat zeg)
    - Al 2 dagen het idee dat er allerlei dingen stinken
    - Gevoelige jeukende tepels
    - Sinds vanochtend lijkt t alsof men melklieren opgezwollen zijn. ik kan ze namelijk vastnemen onderhuids...
    - Bij uitrekken een soort trekkend gevoel in onderbuik.
    - Soms eens een steek bij men liezen
    - Continu boertjes laten zelfs van moment dat ik opsta
    - Moeilijk in slaap raken
    - Rare dromen
    - Ultravroeg wakker (4-5u smorgens)
    - Vaak wakker worden snachts
    - Laatste 2 dagen 4 maal beginnen huilen om een stomme serie op tv
    - Ene maal diaree andere maal geconstipeerd

    Maar ja tegenwoordig zoek ik zelfs achter het kleinste scheetje een verklaring...

    Kunnen jullie me wat raad geven dames?

    Knuffel voor jullie allemaal...
     
  2. goofychick

    goofychick VIP lid

    31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Soms wil je dingen zien die je wilt zien.....MAAARRRR.....de steken bij de lies, de sterke geur......bij het uitrekken soort trekkend gevoel, boertjes laten.........had ik ook allemaal bij mijn eerste en tweede.....alle twee zwanger toen. En ik had ze niet toen ik niet zwanger was.......wil je geen hoop geven maar klinkt heel goed.
     
  3. Romper

    Romper Bekend lid

    3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik je symptomen zo zie, zeg ik: testen!
    Ik had ook een soort trekkend gevoel bij het uitrekken.
     
  4. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haaay ik zit ook 4 dagen voor nod!
    ik heb ook wel symtonen! hihi spannend
     
  5. z0nne

    z0nne Niet meer actief

    Spannend!! je symptomen zien er hoopvol uit :) ik zou testen :D
     
  6. LauraS1983

    LauraS1983 Actief lid

    24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    ik had ook klachten voor nod en licht posi testen, blijk idd zwanger! hoop dat jij ook zo'n geluk hebt!
     
  7. Tash

    Tash Fanatiek lid

    7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Grrr... Dat wachten ook elke keer, haha! Hier ook al een tijdje behoorlijk trekkend en zeurend gevoel in mijn onderbuik.. Verder elke maand last van kwaaltjes als misselijkheid en zere (.)(.), maar tot nu toe niet geheel terecht gebleken. Nu ook weer last van die gekke 'klachten', ook bvb veel lucht in mijn maag, maar durf niet zo te hopen.. Gaan donderdag testen alsik nog niet ongi ben... Ik ga jullie mooi in de gaten houden, hihi! Liefs
     
  8. Diabolique21

    Diabolique21 Fanatiek lid

    21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Dit weekend klacht bijgekomen: pijnlijke tieten. en het lijkt alsof de klieren die erin zitten opgezwollen zijn.
    Straks na t werk een testje gaan halen in kruidvat 2v5.

    Duimen jullie mee?:(
     
  9. oboemasbaby

    oboemasbaby Actief lid

    11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Nou Duim voor je.
    Klink wel goed.
    Ik kon ook om alles janken een paar dagen voor NOD. En ik had zware opvliegers. Ineens super warm en een rode kop van de hitte.
    Ik hou het in de gaten. Succes.
     
  10. z0nne

    z0nne Niet meer actief

    Ik duim mee voor een positieve test :) ik ben benieuwd!!
     
  11. tresje

    tresje Fanatiek lid

    13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    aan je symptomen te zien lijk je idd zwanger!
    helaas ben ikzelf ook meerdre malen bedrogen door mn lichaam!
    ik zeg ; testen!!!
     
  12. oboemasbaby

    oboemasbaby Actief lid

    11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Ik dacht de eerste ronde ook zwanger te zijn.
    Last van mijn borsten, pijn in onderrug. Maar dat was ook niet zo.
    Nu wel zwanger. Helemaal geen pijn in mijn onderrug, geen last van mijn borsten. (Nog niet)
    Maar die opvliegers en emo bij de stomste series haha :D

    Bij mij was ie pos 2 dagen voor NOD wel heel licht. Maar ja. Positief is positief...

    Succes. Ik hou het hier in de gaten.
     
  13. ManonM78

    ManonM78 Lid

    29 nov 2011
    52
    1
    0
    lelystad
    deze duimen draaien ook. wanneer moet je eigenlijk ongesteld worden?
     
  14. Diabolique21

    Diabolique21 Fanatiek lid

    21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Normaal binnen 2-3 dagen ongeveer...Sinds deze ochtend zie ik ook om men 2 tepels een blauwe ader lopen. Deze was er vorige week nog niet. En zaterdagavond ben ik uit bed gegaan omdat ik niet kon slapen en in de zetel werd ik ontzettend misselijk. Lag te kokhalzen en maar te hopen dat ik niet moest gaan overgeven. Mja... Khoop maar dat t raak is, want als t niet raak is, heeft men lichaam me FERM voor de gek gehouden. Vanavond zowiezo kruidvatje doen...
     
  15. Behappy

    Behappy Niet meer actief

    ik duim voor je :D
     
  16. Emily27

    Emily27 Fanatiek lid

    14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Zou zomaar kunnen. Ik had in ronde 1 (toen niet zwanger) ook allerlei klachten, die bleken het dus niet te zijn. Dan ging het om gevoelige borsten, af en toe misselijk, etc. In ronde 2 diezelfde zaken weer, maar wat opvallend anders was dan de vorige keer waren drie dingen: blauwe ader over borsten paar dagen voor NOD, steekjes in lies (vooral links), en haren hielden op met uitvallen (wat ze deden na stoppen met de pil).
    Die ronde bleek het raak te zijn.

    Die ader is een mooi objectief symptoompje, omdat je je die niet kan verbeelden, die ontstaat niet doordat je eraan denkt (wat bij misselijkheid bijvoorbeeld wel kan).

    Een garantie is het echter niet, dus testen geeft je de enige zekerheid :)
     
  17. Diabolique21

    Diabolique21 Fanatiek lid

    21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Het is door die aders te zien dat ik er bijna zeker van ben aan het worden... Let's hope so...
     
  18. Diabolique21

    Diabolique21 Fanatiek lid

    21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Op de koop toe lag ik gisteren in de zetel met men vriend en plots geeft hij een kus op men onderbuik en kijkt me zo heel raar aan... net alsof hij het aanvoelt vanbinnen... Katten zijn ook aanhankelijker geworden beiden... :)
     
  19. Sugarblossom

    Sugarblossom VIP lid

    23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben ongeveer 7/8 dagen voor NOD ipv 4 dagen maar heb nieuwe symptomen die ik nog nooit eerder zijn voorgekomen en of later kreeg dicht bij mijn NOD.

    - Pukkeltjes paar dagen na IUI boven mijn wenkbrauwen en 2 dagen daarna meer op mijn voorhoofd ik heb altijd van mijzelf een zuiver huid zonder puisten en pukkels en ook voor NOD en tijdens mijn ongesteldheid nooit eerder gehad.

    - Humeurig en schoonmaakwoede kan ik mijzelf er wel een 10 voor geven.

    - Heel moe (en dan de humeurigheid komt er weer bij kijken) vroeg in bed en vroeg wakker ben normaal altijd een nachtmens geweest.

    - S' avonds (na IUI in de ochtend te hebben gehad) al gevoelige tepels normaal wel eens net voor mijn NOD. Nooit direct gehad na eisprong. En vanmiddag opeens steken in mijn borsten nog nooit gehad.

    Ik hoop zo dat deze nieuwe kwaaltjes wel kloppen en duiden op een zwangerschap, het is van harte welkom! Maar helaas nog.. afwachten.
     
  20. z0nne

    z0nne Niet meer actief

    En, nog getest? ik ben heel benieuwd ;)
     

Deel Deze Pagina