hey, ja hoor,alles gaat prima. alleen da ik veel last heb van jeuk over heel mijn lichaam. eerst hadden we schrik omdat er bij de honden vastgestelt is da ze met schurft zitten maar daar zijn ze in behandeling voor. en ben deze morgen toch voor zekerheid naar de dokter geweest maar die zag niks, van tekenen van schurft dus even opletten wat ik met de honden doe en ondertussen mij wassen met geen hydrateerende wasproducten. ik wil jou en ook je familie een zalig kerstfeest toe wensen. en hoe gaat het bij jou? groetjes ann.
Hai Ann, Hier ook alles prima. Lekker misselijk af en toe. Maar dat maakt me echt helemaal niets uit. Nu maar wachten tot 3 januari. Wanneer is je volgende echo?
5 januari moeten we terug gaan. met de jeuk ga het ook beter. ik was mij nu met babyspullen, en voor het wassen gebruik ik le chat das ook wa ik vroeger gebruikte mijn allergie is ook iets wa nu bij mij de kop opsteekt. prettige feesten! groetjes ann
Hoi Ann, Alles goed met je? Wil je even laten weten dat ik mijn eerste echo gisteren gehad heb. Was super. Alles erop en eraan. Beentje en armpje bewoog al. Hartje klopte Melanie
hey kei leuk! blij da het zo goed gaat. bij was er vorige keer ook een rompeke en hoofdje te zien en armen en benen. morgen moet ik terug gaan. en heb je het hartje al horen kloppen? groetjes ann.
Hai Ann, En al meer nieuws? Hartje hebben we nog niet horen kloppen maar wel heel duidelijk gezien. 26 januari weer. Groetjes Melanie
hey, deze avond moet ik pas gaan om 5 u. ik laat je zo snel mogelijk iets weten, het zal wel waarschijnlijk ni meer voor vandaag zijn. we hebben weer wa drukke momenten. groetjes ann.
Hoi meiden, is het geen optie om mee te praten in de topics van jullie uitgerekende maand? Dit topic is helemaal off topic zeg maar.. thanks groetjes