Wat ik mij nou af vroeg, Namen bij jullie de klachten af voor de miskraam? of bleven jullie je gewoon zwanger voelen?
hee michelle, zelf heb ik gister een miskraam gehad... bij mij namen de klachten zoals misselijkheid enzo af.. zelf had ik ook geen buikpijn zoals de meeste vrouwen wel hebben.. het verschilt dus per persoon heel erg.. werd ook gezegd dat ik nog last van me buik zal krijgen maar nog nergens last van gehad! sterkte!
hey meid, een paar dagen voor de MK voelde ik al helemaal niets meer.. toen het bloeden begon wist ik dat het foute boel was. het hcg was ook heel snel na de MK uit mijn lichaam. en heb nergens last van gehad...zelfs geen buikpijn of ongi krampen... mijn nieuwe cyclus is wel in de war.. Aoife
He Michelle, Ik voelde me op en top zwanger. Ik had allemaal symptonen die alleen maar erger werden; misselijk, overgeven, pijnlijke borsten etc. Bij 10 weken kreeg ik te horen dat het hartje niet meer kloptte, en bij 11 weken en 1 dag heb ik een curretage gehad. Toen was alles in 1 keer weg. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan! X Neia
Hoi Michelle, Ik was alleen wat minder moe maar dacht dat dat kwam omdat ik al voorbij de 10 weken was! Na de mk waren ook mijn borsten niet meer gevoelig.! Hoop dat je wat aan onze antwoorden hebt Groetjes Minka
Ik was vorige week maandag voor het laatst misselijk. Vrijdag begon het bloeden, toen wist ik al dat het mis was. Vandaag inwendige echo gehad en idd er was niets meer te zien.
Ik had zere borsten wat ineens over was, daarna kreeg ik direct mijn mk's. Bij beide keren hetzelfde...
Ik ben momenteel in afwachting op een miskraam, maar mijn lichaam denk nog steeds dat ik zwanger ben. Ik denk ook niet dat het vruchtje op een natuurlijke wijze naar buiten zal gaan komen, daar wil ik overigens niet op moeten wachten. Misselijk ben ik nooit geweest, wel last van erg gevoelige borsten, en daar heb ik nu nog steeds last van dus het is bij mij nog niet afgenomen.
ik had weinig zwangerschapssymptomen, alleen gevoelige borsten en kreeg al een buikje. Juist de dag voor mijn eerste bloedverlies werd ik een beetje misselijk, beetje ongesteldheidsgevoel. Bleek dus voorbode van miskraam 3 dagen later. Daarna meteen geen zwangergevoel meer
Op dit moment ben ik in afwachting op een miskraam. Alles begon vorige week donderdag met bruin bloed en afgelopen maandag werd het ook helder bloed ! Nu loop ik dus al een week rond met bloedverlies, zo nu en dan nog wel gevoelige borsten en hoge temp. maar verders niets. Nu had ik tijdens mijn 2 zwangerschappen eerder ook geen klachtjes, behalve vermoeid ... dus kan heel verschillend zijn. Nu wil ik wel graag horen van iemand hier ? hoe lang ik zo rond moet lopen ! een week met maandverbanden ed, want tampons schijnen niet te mogen.....bij mijn eerdere miskramen (2 voor mijn 2 goede zwangerschappen) ben ik gecurreteerd.....en dacht nu laat ik het gewoon komen, maar ik vraag mij af of het komt ? en wat moet er komen ? Ik verlies nu van tijd tot tijd helder bloed, maar heb tot nu toe nog geen krampje ? .....moet ik echt een vruchtje verliezen ? en dit kan wel 3/4 weken duren ? Hellup.....! ik wil dit hoofdstuk afsluiten.......
hoi meiden ik heb een vraagje. als je een miskraam heb gehad en ze gaan je schoon maken van binnen, doet dat dan pijn en wat moeit ik me daar van voor stellen. kan iemand het mij uitlegen. veel liefs
Hoi van Dijk, Hoe kan jij een miskraam krijgen als de verloskundige geen vruchtje heeft kunnen ontdekken in je lichaam. Je hebt gewoon je menstruatie en geen miskraam, hiervoor moet je toch ECHT zwanger zijn.
avond voor de miskraam had ik bruine afscheiding en die nacht heb ik gekroeld over mn bed van de pijn smorgens bloedde ik hevig en smiddags verloor ik het vruchtje enheb nog twee dgn erge buikpijn gehad nog steeds heb ik zere borsten en ben moe ook mn ogen zijn nog droog dus heb nog steeds zwangerschapshormonen in me denk ik volgende week na de arts om te kijken of alles weg is ....vind gemeen niet meer zwanger zijn en toch me zwanger voelen
Hoi Michelle20, Ik heb vorige week een miskraam gehad bij 10w5d. Va ong. 3 weken voor de mk namen bij mij de zwangerschapsverschijnselen af. 5 dagen voor de mk ben ik helder rood bloed gaan verliezen. 4 dagen voor de mk heb ik daar kramp bij gekregen. En een paar dagen voor mijn mk had ik helemaal geen zwanger gevoel meer. Vlak voor de mk werden de krampen wat heftiger, leken een klein beetje op weeen. Na de mk hebben wij het vruchtje bekeken en bleek het idd rond een week of 8 afgestorven te zijn, precies de tijd dat de verschijnselen begonnen af te nemen. Helaas is niet alles in 1x mee gekomen en ben ik een dag later gecurreteerd. Tevens heb ik zoals anderen hier nooit steekjes en krampjes in mijn onderbuik gevoeld, iets wat ik bij de zwangerschap van mijn dochter wel voelde. Ik hoop voor je dat je gevoel er naast zit. Sterkte!