verschijnselen luteale fase > Mogelijke Zwangerschap

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LisaL1990, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisaL1990

LisaL1990 Lid

12 feb 2013
    48
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vianen
    Dag Ladies,

Jullie kunnen mij hopelijk helpen :)
    Ik had 16-6 en 17-6 een vette positieve ovulatie test.. En daarbij de 17 en 18e goed geklust.. Ze zeggen dat je 24-48uur na een positieve test je ei hebt... Dus ik gok dat ik hem de 18e heb gehad.. Verbeter me als ik iets fout zeg he, haha :p;):D

Nu zijn we dus zo'n 7 a 8 dagen verder, en vandaag had ik last van menstruele krampen in mn baarmoeder. Ook meer lucht op boeren en af en toe is last van maagzuur, maar dit kan ook zijn om dat ik 2 dagen niet zo gezond heb gegeten,.....:) hihi

Volgens meerdere sites is vandaag zo ongeveer de dag dat het eventuele bevruchte eitje is of gaat innestelen. Klopt dit qua aantal dagen?? En is het zo dat je 14 dagen na je ei ongesteld moet worden... Ik ben onregelmatig ongesteld dus ik weet niet wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. Dit moet ergens volgende week zijn..

Tevens ben ik nu een maand zwanger worden pillen van de etos aan het slikken. Misschien helpt het wel.. Iemand ervaring mee??

Wachten duurt zo lang. zucht.. ;)

Hoor het heel graag van jullie :D

Liefs Lisa

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

De 17e of de 18e heb je je dan gehad dan waarschijnlijk. Qua tijdsduur zit je rond de innestelling, die is ergens zo tussen 5 en 10 dpo dacht ik. Geen enkel lichaam is het hetzelfde, wat je op internet leest is een gemiddelde.
    Een luteale fase duurt gemiddeld 14 dagen, dus dan zou je NOD de 1e of de 2e zijn.

Succes!

3. LisaL1990

LisaL1990 Lid

12 feb 2013
    48
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vianen
    Thnx. :D

Je wordt zo onzeker altijd van dat gelees op internet, moet het eigenlijk ook niet doen.... Kan het beter gewoon hier vragen.

Thnx voor het antwoord :)

4. LisaL1990

LisaL1990 Lid

12 feb 2013
    48
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vianen
    Wat ik me nou nog afvroeg, Wat kunnen die krampen zijn... Kan dit de innesteling zijn, of het begin van een menstruatie.. (als dit al zo vroeg kan)
    :D thnx alvast

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hallo,

Ik had dat de vorige ronde ook steeds dat boeren misselijkheid enzo en toch mijn ongesteldheid gekregen. Ik denk dat dit afhankelijk van lichaam tot lichaam wat de symptomen zijn ik denk dat je gewoon best kunt afwachten (inderdaad kan lang duren he ) en kzal duimen voor je!

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Het kan een innesteling zijn, maar kan ook begin zijn van een menstruatie.
    Dus nog even gedulddd

7. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Hier hetzelfde moet ook nog even wachten.. Duim voor je dat het raak is!

Deel Deze Pagina