Beste allemaal, Na een paar maanden gelezen te hebben op dit forum, heb ook ik me geregistreerd. Even kort: 22 jaar, we gaan voor een eerste kindje. Februari gestopt met de pil. Cyclussen: ?-26-22-27-? We zitten nu inmiddels in ronde 5 en heb me vandaag gewaagd aan de ovulatietesten. Als ik uitga van mijn vorige cyclus (27 dagen) dan zou ik op 27 juni mijn eisprong hebben. Gisteren de ovulatietesten van de Kruidvat gekocht, vandaag om 15:00 uur de eerste gedaan (daarvoor expres weinig gedronken) en dit is het resultaat: Niet geheel onbelangrijk, maar wel onsmakelijk: ik verloor net voor de test een klodder slijm. Kunnen jullie deze beginnende ovulatietester even een handje helpen? XOXO
Gaat de goede kant op maar ik durf je niks met zekerheid te zeggen. Bij mij was de teststreep steeds veel donkerder dan de controle streep(donkerder nog dan die van jou) maar ik gebruik andere testen en heb geen ervaring met die van de kruidvat. Misschien dat andere dames het wel weten? Ik zou nog even doortesten. Succes!
Bedankt voor je antwoord! Ja, ik lees ook overal dat 'ie donkerder moet zijn. Hoop dat het in ieder geval de goede kant op gaat! Zou ik nu morgen pas rond dezelfde tijd moeten testen of vanavond nog?
Ik zou nu 2 x per dag testen hoor. Die klodder was waarschijnlijk de 'stop' van je baarmoeder, dus de zwemmertjes hebben toegang verkregen. Je kunt natuurlijk al wel klussen, de zwemmers doen er even over om op de plaats van bestemming te komen en ze blijven paar dagen leven. Als je ei plopt, staan ze alvast klaar. Ik heb maandenlang geklust zodra ik een positieve test had, laatste twee rondes zodra mn slijm veranderde, wat jij zegt vanaf de prop, ik gebruikt wel ovutesten omdat ik wel wilde weten wanneer mn ei was geweest, en ik was die twee keer wel zwanger..
Dus vanavond nog een keer testen? Hoelaat moet dat dan ongeveer? Ik heb gisteren laat wel geklust. Zal die prop dan geen overgebleven sperma zijn? Ik voel ook wel een zeurend gevoel in mijn rechterlies, maar het is geen pijn.
Vind je eerste stuk tekst helemaal geweldig haha.. zie het gewoon helemaal voor me in een stripverhaal filmpje
Wat ik nu allemaal aan ovulatie testen heb gezien vind ik deze behoorlijk positief! Ik zeg flink klussen! !
Hahaha @ rotterdamse vanavonu uurtje of 10, zou ik doen..en dan zeurgevoel misschien je ei rechts Ik zeg veel plezier