Voor alle meiden op de wachtbank ! (symptomen)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door julie123, 27 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    Dag meiden,

Ik wil even een nieuw onderwerp aanhalen voor alle meiden die op de wachtbank zitten...
    Laat ons eens :
    * waar we ons in onze cyclus bevinden
    * de symptomen opsommen die we hebben
    * en dan kan iedereen zijn mening daarover geven...

Ik zal de spits afbijten;

Momenteel zit ik op dag 25 en dit zijn mijn volgende symptomen:
    - gevoeligere borsten
    - precies grotere tepels
    - 's ochtends ongi krampen
    - enorm moe
    - veel koortsblaasjes
    - huiduitslag boven mijn ene oog

ziezo... mijn hart is alvast gelucht... dus dames laat jullie maar eens gaan met alle symptomen! Nu we toch op de wachtbank zitten kunnen we het gewoon gezellig gaan maken toch en wat gaan kletsen...

groetjes
    julie[/b]

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ook dag 25.
    Ik zou volgens mijn banner pas over 9(!)dagen mogen testen maar dat komt omdat vorige cyclus raar heeft gedaan..Bij het NOD-forum mag ik 4 maart testen(en denk ook dat ik dat doe!)
    Heb een hele waslijst aan symptomen,maar kan ook gewoon de griep zijn...
    Komt 'ie:
    -Misselijk,misselijk en nog eens misselijk
    -Boeren
    -diarree
    -kan wel gewoon eten.Zijn zelfs naar de Griek geweest,terwijl dat toch wel zwaar gekruid eten is..En gister pizza.Vreemd,vreemd..En Julie,ik heb ook een koortslip!Heb gister zovirax gekocht!Grappig he,haha!

-oh ja,en moe en dingen anders vinden ruiken(heb ik nog nooit gehad!)Vind bv de wasverzachter te sterk ruiken en die vind ik normaal heerlijk ruiken!

3. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    leuk... dan lopen wij gelijk :) met een koortslip :)

jah...dat misselijk gevoel heb ik niet...we serieuze ongi krampen/ darmkrampen en ook beetje diarree... misschien worden we gewoon ziek :( hopelijk niet he meid!

groetjes

4. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Haha,ja gezellig,schept meteen een band, :) hihihi.
    Ik heb me afgelopen wek al ziek gemeld op het werk omdat ik echt niet lekker was.Ik moet echt mega veel boeren word er gek van :( Heb alleen nog niet hoeven spugen..Ik had me zó voorgenomen om rustig te blijven en pas te gaan denken aan een eventuele zwangerschap als mijn duivels wegblijven maar nu begin ik tóch weer te hopen.Nog 5 daagjes en dan weet ik hopelijk meer.

5. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    laat ons samen hopen en veel duimen meid!

6. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Me too ook op de wachtbank ;)

Dit zijn mijn symptomen.

-dag 15 mn eisprong gehad
    -dag 21 Heel veel pijn in mn linkerzij dat door trok tot aan mn lies, buik en rug.
    - Heel wild slapen (veel dromen) zodat ik wkkr word met pyama helemaal omhoog gerold terwijl ik voor dat ik slapen gaat altijd mn pyama shirt in mn broek stop :)
    - beginnende ongie krampen

En voor mn gevoel is het niet gelukt. Heb al een vermoeden dat ze er aankomen :evil: maar blijf wel een klein beetje hoop houden hoor

suc6 iedereen!

kussies talleke

7. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Oja ook een koortslip

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    :) dag van de koortslippen :)

9. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    hallo allemaal,

Ik ben nog maar net gestopt met de pil, dus mijn symptomen zijn van het ontpillen, althans dat is te verwachten... Ik moet dus ook nog maar afwachten wanneer ik voor het eerst weer ongesteld ga worden.
    Ik heb wel veel symptomen.
    - moe
    - vlagen van misselijkheid en vlagen van honger/trek
    - harde en zere tepels (sorry voor de plastische omschrijving)
    - steken in mijn (onder) buik

Handig dat de symptomen zo op zwangerschapssymptomen lijken, om het makkelijk te maken zeker :rolleyes:
    Wel goed om te lezen dat iedereen er last van heeft... :)

10. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Zit trouwens op dag 27 van een cyclus rond de 33 dagen
    Afgelopen 2maanden ben ik bijna niet op deze site gweest maar nu de laatste dagen maak ik me eigen weer gek vooral om dat ik op 1 dag zoveel pijn had in mn zij dat ik ff niet normaal kon lopen wat ook echt naar mn rug trok en naar mn buik zoiets heb ik nog nooit ervaren maar ja nu heb ik ook weer last van lichte ongiekrampen dus het is zo dubbel allemaaal grr.

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ik wacht ook nog steeds. Zit nu op dag 29 (normale cyclus 25). Ben in nov. gestopt met de pil dus heb het idee dat mijn cyclus misschien gewoon wat langer word. Mijn enige symptomen:

- orgi-kramp maar vooral rechts en in mijn zij en minder dan normaal, maar iedere keer op de wc geen duivels te bekennen
    - net misselijk opgestaan (nog niet eerder gehad), maar dat komt misschien omdat ik op mijn buik wakker werd.
    - al 3 weken afwisselend obstipatie en diarree

Ik heb zelf het gevoel dat ik ieder moment ongi kan worden (of is dat zelfbescherming?)

12. Catherine

Catherine Lid

14 dec 2006
    14
    0
    0
    Schiedam
    Ook ik stond vanochtend op met een koortslip. Het zou wel heel grappig zijn als dit iets te betekenen had bij ons allemaal. :)
    Ik hoop in ieder geval op goed nieuws, al duurt het nog even voordat ik kan testen. De banner klopt niet helemaal. Ik vermoed dat ik rond dag 18 mijn ei heb gehad.
    verder weinig symptomen.

13. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    spannend als die symptomen hoor... het blijft toch maar afwachten. busy extra spannend voor jou nu... Ik hoop voor je dat die symptomen iets positiefs voor je betekenen.
    Zal voor jou en natuurlijk voor de andere dames duimen [-o<

Hmm ik zelf heb (nog) geen koortslip... zou dat dan ook iets zeggen... ;)

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik zit op dag 16
    nog 8 dagen te gaan.

ik heb last van mijn borsten.
    pijn onder in de buik.

het is afwachten.

15. Hallo allemaal,

Ik zit op dag 19 van mijn cyclus en heb vandaag mijn eisprong.

Deze symptonen ondervind ik nu:

- zeer pijnlijke en gevoelige tepels
    - soms misselijk, maar één minuut later weer veel kunnen eten
    - koortsblaasje op mijn lip, maar dat zal wel te maken hebben met de griep die er heerst.
    - tot gisteren een paar dagen veel witte slijmerige afscheiding gehad (sorry voor de details)
    - emotioneler als anders, soms een wisselend ander humeur

Dat is het wel zo'n beetje. Al die hormonen en klachtjes, daar had ik voor dat ik met de pil stopte nog niet eens bij stilgestaan. Mijn vriend is nu weer in het buitenland en hebben heel het weekend geklust zelfs gisterenochtend 04:00 uur (! :confused: !) Ja, want hij komt nu pas zaterdag weer thuis. Het is wat hoor als je vriend regelmatig in Amerika zit voor zijn werk!

Nou ja, het is in ieder geval wel fijn om jullie ervaringen te lezen. Ik hoop dat onze 'heerlijke symptonen' ergens goed voor zijn, dus ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes!

16. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Ik zit op dag 19 van mijn cyclus. Ik heb mijn eisprong vorige week donderdag gehad. Ik zit in ronde twee, dus alle symptomen zijn waarschijnlijk te wijten aan het ontpillen.
    Gisteren had ik erg veel last van pijn linksonder in mijn buik, dat is nu gelukkig weer helemaal over.
    Verder ben ik wel veel eerder moe dan normaal. Ik moet nog 9 dagen wachten op mijn NOD, dus geduld hebben. ;)

17. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Huh?Ook ik heb een koortslip! :)

Vandaag is mn NOD maar nog steeds geen ongieklachtjes hier te bekennen....wel heel veel last van mn boobies :oops:

De dag duurt nog wel even,dus ik durf nog niet te testen...

18. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou meiden,

ik duim voor jullie en hou dit topic in de gaten ;)
    succes!

19. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ik mag over twee dagen testen. Weet nog niet of ik dat ga doen.
    Eigenlijk heb ik nergens last van. Weet ook niet precies wanneer mijn eisprong is geweest.
    Het enige wat ik gister en vandaag had is een klein beetje pijn links onder in mijn buik. Eigenlijk is het niet echt pijn te noemen, het is meer dat als je erop drukt, dat ik het voel. Ook een enkel steekje gehad gister, maar dat is verwaarloosbaar, want als dat drie keer is geweest, is het veel.
    Voel me in elk geval ook nog niet ongie worden. Die buikpijn voel ik nog niet. :)

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Symptomen:
    -erg opgezette buik
    -pijnlijke boobs met vlekken en erg zichbare aderen
    -misselijk, kon me er net met moeite toe zetten een boterham te eten
    -vooral 's ochtends wat zeurderige buikpijn