verschijnselen ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lolly, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja soms vind ik het raar dat de HA ons niet geruststellen volgens mij typisch een mannenkwaaltje, want ze weet niet hoe wij ons voelen en druk maken dagelijks.. :x

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Is echt heel raar....ik belde de huisarts toen ik een dikke week over tijd was. Toen zei hij dat ik nog maar rustig een weekje af moest wachten. Heb ik gedaan...nog steeds niet ongesteld. Maak ik een afspraak en dan zegt ie dat ik nog steeds maar moet wachten...arrggghhh

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Makkelijker gezegd als gedaan..ik ben nu 31 dagen overtijd dus Wup je bent ook niet de enige hoor.. ontpillen kan heeel lang duren.. ;)

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Dat zeg ik weer eens verkeerd, dit is dag 31, dus overtijd... 3 dagen.. ( als ik 28 dagen tel).

5. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Meiden, niet zoveel zorgen maken hoor! Het komt echt wel goed. Alleen zul je toch echt geduld moeten hebben. Ik heb hier al vaker terug gelezend dat meiden nog veel langer op hun ongi moesten wachten en dat de HA zei dat ze moesten wachten tot de 3 maanden. Weet dat dat geen pretje is, maar hou er wel rekening mee dat het dus nog even kan duren. Ik hoop voor jullie natuurlijk heel erg dat het eerder komt en dat jullie niet zoveel geduld nodig hebben [-o<
    Ikzelf heb daar geen last van gehad destijds, ik had juist een mega korte cyclus van twee weken in het begin. Is steeds langer geworden, zit nu zelfs op 30 dagen, ben gestopt op 20 augustus 2006.

Voor de meiden die erg nieuwsgierig waren van de week: Helaas de antipassie is een feit. Nog niet heel hevig, maar dat komt vast heel snel nog wel

Allemaal een hele fijne dag vandaag, geniet nog even lekker van het mooie weer!

groetjes Hartje1

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dankjewel hartje voor je reactie..
    ik en geduld? dat bestaat niet.. ;) We zien wel waar we eindigen, ik ga me ook niet al te druk maken hoor, heeft toch geen zin...

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie's.
    Helaas zijn bij mij de ontpil verschijnselen nog steeds
    heftig aanwezig.

Hartje 1 balen joh dat de :evil: :evil: toch zijn gekomen.

8. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik ben ook met de pil gestopt en zit nu op dag 21 van mijn eerste cyclus. Twee dagen geleden had ik de hele dag onder in mijn buik "last" van een trekkerig gevoel. S 'avonds verloor ik een enorme slijmprop, bruinig van kleur. Is dit een eisprong? Had ik dit ook voor dat ik met de pil begon (13 jaar geleden)? Het lijkt erop dat je na pil gebruik je lichaam weer moet herontdekken, gelukkig heb ik verder nergens last van. En nu maar afwachten hoe lang het gaat duren voor dat de menstruatie weer komt.

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Succes Lidy! Dat je nu allemaal dingen aan je lichaam merkt die je nooit eerder had gemerkt, komt ook doordat je er nu heel erg op let. Je bent je veel meer bewust van je eigen lichaam.
    Die slijmprop kan je eisprong zijn, kan ook ontpillen zijn. Lekker vaag weer he ;)

10. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik wil voorlopig toch nog niet zwanger worden, wat dat betreft maakt het nog niet zo veel uit wat het is, maar je wilt er toch graag een betekenis aangeven. Zodra ik ongesteld ben kan ik misschien terug rekenen en de conclusie trekken dat het toch de eisprong was. De tijd zal het leren!

11. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Hé hartje en anderen die het interessant vinden,

Ik wil toch even mijn bevindingen met jullie delen:

Twee dagen geleden had ik de hele dag onder in mijn buik "last" van een trekkerig gevoel. S 'avonds verloor ik een enorme slijmprop, bruinig van kleur. Is dit een eisprong?

Om te bepalen wanneer ik vruchtbaar ben heb ik ook mijn temperatuur opgenomen deze maand. En wat zegt FF, precies op de dag van de krampen en slijmprop had ik mijn eisprong. Ik vind het voor mezelf een geweldige ontdekking en van mij mogen deze krampen blijven, want het is een dragelijk maar duidelijk teken van vruchtbaarheid, handiger kan haast niet. :D

12. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey alelmaal toen ik was gestopt met de pil werd ik 6 a bijna 7 weken erna pas ongi en daarna werd mijn ongi heel erg onregelmatig soms van een cyclus van 18 dagen tot 15 schonelde het steeds maar sinds ik bij me vriend woont werd ik ineens veel langer ongi en mijn cyclus zit nou veel meer in de buurt ben ik wel blij mee kan ik beetje kijken warneer ik eisprong hebword 9 mei weer ongi of iets eerder zien het wel groetjes samantha

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Leuk te horen Lidy dat je het zo hebt uitgevonden, veel succes toegewenst ! :D

14. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey dolphin
    want ben je lang overtijd nog geen zwangerschaps test gedaan hoop voor je dat het raak mag zijn:D
    groetjes samantha

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    nee ik ben bang dat het iets met de pil temaken heeft, maar vandeweek maar ff een testje kopen, je weet het niet he.. mij gevoel zegt negatief, dus ik durf ook niet echt te testen.

16. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hey dolphin het ontpilen moet ook een keer gebeuren he ;)
    maar hoop dat het snel raak mag zijn

groetjes samantha

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    als ik rond dag 40 zit dan ga ik wel testen.. dan zijn hopelijk voor die tijd de ongi wel doorgebroken..

18. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    ik hoop het voor je ik was zelf met stoppen met de pil bijna 7 weken later pas ongi (is natuurlijk anders dan bij ieder ander naturlijk) en was toen 16 nu 2 jaar later is die wat regelmatiger geworden hoop nu weer op en cyclus van 24 dagen ahah ben wel ineens langer ongi maarja als hetmaar regelmatiger word ;)

groetjes samantha

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja ik weet dat het lang kan duren en dat het ook een maandje kan overslaan, maar ja, geduldig ben ik ook niet. Beter zekerheid dan twijfel zal ik maar zeggen. :)

20. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    haha dat zeker ben benieuwd :)
    groetjes samantha

Deel Deze Pagina