verschijnselen ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lolly, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    Hoi!
    Ik ben nu vier weken van de pil af (niet om zwanger te worden, maar even gewoon niet aan hormonen). Nu heb ik allerlei klachten in mijn buik, maar de voornaamste is een soort eisprongpijn. Die had ik vroeger altijd twee dagen (toen ik nog geen pil slikte), maar nu 2 weken geleden een week en nu alweer zo'n 3 dagen. Het is een pijn die ik vooral voel als ik ga zitten, springen, of een volle buik heb. Ik ben een beetje ongerust nu. Zou het kunnen dat mijn eierstokken ontstoken zijn? Of is dit typisch ontpillen?
    Nog een vraagje: Stel dat ik gewoon een eisprong heb, zijn er wel eens mensen die nog NA hun eisprong buikpijn hebben? Heb nl 2 dagen geleden heel erg eiwit achtig slijm gehad, draden van hier tot ginder van te trekken!
    Iedereen die wel aan het zwanger worden gaat beginnen, veel succes!

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Is een typische ontpillingskwaal, ik had daar ook ontzettend last van. Nu ik ongi ben is het gelukkig weg. Dus maak je geen zorgen het hoort er allemaal bij.. :)

3. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    dolfhin, bedankt voor je antwoord! Zo kort en krachtig, ben gerustgesteld!

4. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    dolphin bedoel ik natuurlijk..

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Graag gedaan hoor, hopelijk voel je je snel beter en kan je ook genieten zonder pil. Want die pil is echt troep dat merk je nu wel hoe je lichaam erop reageert..

6. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    ja en ik merk een soort van meer gevoel. Ben ineens weer heel erg aan het fantaseren over spannende dingen enzo en een zomerse verliefdheid overvalt me. Ben benieuwd of dit ook komt van het ontpillen..

7. boterbloem

boterbloem Actief lid

20 apr 2007
    215
    0
    0
    Bestaat er ook zoiets als een vorm van ontpillen na de mirenaspiraal?
    Mijn cyclus is wel weer helemaal op gang en is 28 dagen.

8. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    Hoi Boterbloem,
    volgens mij heb ik dat wel eens gelezen. En het is ook logisch, want ook bij de mirena krijg je hormonen binnen.

9. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    hallo allemaal

ik had ergens anders een vraag over de verschijnselen van het ontpillen, en heb dit nu gelezen en ben een stuk wijzer geworden.
    Ik ben gestopt met de pil, omdat ik altijd hevige buikpijn van had, en gewoon van die hormonenzooi afwilde, over een week verwacht ik mijn eerste ongesteldheid, ik hoop dat het een beetje regelmatig mag komen, alhoewel een kans om zwanger te worden erg nihil is.
    Maar dat is overigens niet de reden van het stoppen.

Voor alle meiden die proberen zwanegr te worden wens ik jullie erg veel geluk en succes toe, het is julie allemaal gegund, want wat is er nou mooier dan het krijgen van je eigen kindje samen met je geliefde...
    (tenminste dat lijkt mij)

liefs heyitsme....

10. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    ik heb nog een vraagje over het ontpillen... Ik ben nu zo'n 7 weken 'overtijd' Dus nog niet ongesteld geworden na stoppen (en niet zwanger) Vorige week heb ik eisprong pijn gehad (herken ik van voor pil) en een enorme boel eiwitslijm gehad. Daarna had ik dagen hele zere tepels. Deze klachten zijn weer over. Is het logisch dat ik toen mijn ei sprong heb gehad? Ik hoop het, want wil wil normaal zijn zeg maar...
    Had namelijk zo'n 5 weken geleden ook eisprong pijn, maar geen slijm en geen zere tepels. Maar niet ongi geworden, dus geen ei.
    Groetjes!

11. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    ik bedoel zo'n 7 weken gestopt met pil en dus 3 weken overtijd...

Deel Deze Pagina