hallo allemaal, ik heb misschien een rare vraag maar als je aan het klussen bent heb je dan ook een speciaal standje? voorbeeld: misschien op zijn hondjes? (zodat ie dan diep zijn zwemmertjes kan lozen?) ik vroeg me dat al even af weet iemand dit van jullie? Ik vind het zo'n rare vraag om ff bij de gyneacoloog tusendoor te vragen liefs jose
Hahaha, ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nog niet bij stil gestaan heb! Joh, probeer ze gewoon allemaal uit. Er zal vast wel een goed standje tussen zitten en zo blijft het nog spannend ook.
Daar heb ik echt nog nooit over nagedacht. Ach zolang je maar lol hebt. Wij hielden ons niet aan 1 bepaald standje Ik bleef altijd wel even een halfuur liggen. Ook ooit eens ergens gelezen dat dat goed kan zijn.
hahahahaha dan hoop ik dat het raak is hahahahaha, We hebben stand hondjes alleen maar gebruikt, en ook met ovutesten dus wie weet........
Hier zijn vaker topics over geweest. Als je beiden gewoon vruchtbaar bent, schijnt het niet zoveel uit te maken. Ik denk dat het belangrijker is dat je lekker ontspannen bent dan dat je persé een bepaald standje aanneemt. Niet alle sperma loopt direct terug toch, ook al zit je als vrouw bovenop?
Maakt allemaal niet uit. Hier in 1x gelukt, maar welk standje? Joost mag t weten (bij wijze van spreken dan hè hihihi(.
NIEUW! Sexposities Naast het berekenen van de vruchtbare dagen van de vrouwelijke cyclus en het zelf verhogen van het aantal zaadcellen in de sperma van de man, kan de houding waarin de geslachtsgemeenschap wordt gehouden, bijdragen aan een verhoogde kans op zwangerschap. Nu is niet zozeer de lichaamspositie tijdens de geslachtsgemeenschap van belang, dan wel de lichaamshouding van de vrouw nadat de man in haar is klaargekomen. Door de juiste houding aan te nemen meteen na het bedrijven van de liefde, krijgt het sperma meer de gelegenheid om diep bij de vrouw binnen te raken. Er zijn twee zogenoemde baby-gunstige posities. Door middel van deze posities kan de kans op een bevruchting worden vergroot. Hieronder wordt positie I afgebeeld. Hierbij is niet zozeer de houding van de man belangrijk, dan wel die van de vrouw. De vrouw ligt hierbij op haar rug met opgetrokken benen. Door deze houding wordt het bekken naar boven gekanteld en kan het sperma diep in de vagina zakken. Het is noodzaak dat in beide posities, de houding door de vrouw een paar minuten aangehouden wordt (eventueel zonder de man) om het sperma de gelegenheid te geven in te dalen. http://www.babypret.net/zwangbevsex.htm
Hello wij zijn zwanger geraakt door die ronde heel veel te klussen...op z'n hondjes en in de missionarishouding. We hebben zoveel lol gehad, want iedere keer als we klaar waren hield mijn man mij op mn kop...hij hield daarbij mijn benen vast zodat ik met mijn hoofd naar beneden hing. Zo zijn wij die maand zwanger geraakt, alleen die maand hadden we zo "gek" gedaan. Na 1 jaar klussen. Nu is die zwangerschap helaas niet goed afgelopen, toch hebben we deze maand weer goede hoop dat het zo (misschien) ons weer gaat lukken.... je mag toch ook ergens in geloven! succes allemaal doeidoeid
hhahahahaha ik moet zo lachen Wij hebben afgelopen klus periode hetzelfde gedaan, we hebben er op los geklust En ook daarna onderste boven whahahwhahwhha En idd je moet de moed erin houden dus geloof er maar lekker is meid, dan doe ik het nu ook een beetje en hoop dat het ons ook geholpen heeft.
Nou dat klinkt bij mij even allemaal anders in de oren :-D Denk dat we dat ook maar gaan doen allemaal de volgende ronde Maby a little hope then! Doei doei