standje? (misschien rare vraag)

Discussion in 'Zwanger worden' started by dennisenjose, May 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

Jun 29, 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hallo allemaal,

ik heb misschien een rare vraag maar als je aan het klussen bent heb je dan ook een speciaal standje?

voorbeeld: misschien op zijn hondjes? (zodat ie dan diep zijn zwemmertjes kan lozen?)
    ik vroeg me dat al even af weet iemand dit van jullie? Ik vind het zo'n rare vraag om ff bij de gyneacoloog tusendoor te vragen

liefs jose

2. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Hahaha, ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nog niet bij stil gestaan heb! Joh, probeer ze gewoon allemaal uit. Er zal vast wel een goed standje tussen zitten en zo blijft het nog spannend ook. :) :) :)

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Daar heb ik echt nog nooit over nagedacht.
    Ach zolang je maar lol hebt.
    Wij hielden ons niet aan 1 bepaald standje :oops:
    Ik bleef altijd wel even een halfuur liggen. Ook ooit eens ergens gelezen dat dat goed kan zijn.

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Bij ons is het op stand hondjes gelukt..
    Tja toeval?

5. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    weer een reden om het te proberen toch ?!?

6. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    hahahahaha dan hoop ik dat het raak is hahahahaha,
    We hebben stand hondjes alleen maar gebruikt, en ook met ovutesten dus wie weet........ :)

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    :) :) 8)

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hier zijn vaker topics over geweest. Als je beiden gewoon vruchtbaar bent, schijnt het niet zoveel uit te maken.
    Ik denk dat het belangrijker is dat je lekker ontspannen bent dan dat je persé een bepaald standje aanneemt. Niet alle sperma loopt direct terug toch, ook al zit je als vrouw bovenop? ;)

9. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maakt allemaal niet uit. Hier in 1x gelukt, maar welk standje? Joost mag t weten (bij wijze van spreken dan hè hihihi(. ;)

10. yessyca

yessyca Actief lid

Jan 4, 2007
    131
    0
    0
    NIEUW!

Sexposities
    Naast het berekenen van de vruchtbare dagen van de vrouwelijke cyclus en het zelf verhogen van het aantal zaadcellen in de sperma van de man, kan de houding waarin de geslachtsgemeenschap wordt gehouden, bijdragen aan een verhoogde kans op zwangerschap.
    Nu is niet zozeer de lichaamspositie tijdens de geslachtsgemeenschap van belang, dan wel de lichaamshouding van de vrouw nadat de man in haar is klaargekomen. Door de juiste houding aan te nemen meteen na het bedrijven van de liefde, krijgt het sperma meer de gelegenheid om diep bij de vrouw binnen te raken.

Er zijn twee zogenoemde ‘baby-gunstige’ posities. Door middel van deze posities kan de kans op een bevruchting worden vergroot. Hieronder wordt positie I afgebeeld. Hierbij is niet zozeer de houding van de man belangrijk, dan wel die van de vrouw. De vrouw ligt hierbij op haar rug met opgetrokken benen. Door deze houding wordt het bekken naar boven gekanteld en kan het sperma diep in de vagina zakken. Het is noodzaak dat in beide posities, de houding door de vrouw een paar minuten aangehouden wordt (eventueel zonder de man) om het sperma de gelegenheid te geven in te dalen.
    http://www.babypret.net/zwangbevsex.htm

11. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hello
    wij zijn zwanger geraakt door die ronde heel veel te klussen...op z'n hondjes en in de missionarishouding.
    We hebben zoveel lol gehad, want iedere keer als we klaar waren hield mijn man mij op mn kop...hij hield daarbij mijn benen vast zodat ik met mijn hoofd naar beneden hing.
    Zo zijn wij die maand zwanger geraakt, alleen die maand hadden we zo "gek" gedaan. Na 1 jaar klussen.
    Nu is die zwangerschap helaas niet goed afgelopen, toch hebben we deze maand weer goede hoop dat het zo (misschien) ons weer gaat lukken....
    je mag toch ook ergens in geloven! :rolleyes:

succes allemaal
    doeidoeid

12. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht

hhahahahaha ik moet zo lachen :oops:
    Wij hebben afgelopen klus periode hetzelfde gedaan, we hebben er op los geklust :oops: En ook daarna onderste boven whahahwhahwhha ;)
    En idd je moet de moed erin houden dus geloof er maar lekker is meid, dan doe ik het nu ook een beetje en hoop dat het ons ook geholpen heeft.

13. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

Jun 29, 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    bedankt allemaal

liefs jose

14. Missdaisy

Missdaisy Lid

Apr 13, 2007
    87
    0
    0
    Logistiek medewerkster
    Haarlem
    Nou dat klinkt bij mij even allemaal anders in de oren :-D
    Denk dat we dat ook maar gaan doen allemaal de volgende ronde ;)
    Maby a little hope then!

Doei doei

15. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Ja maar ik ben er ook nog niet..........
    Heb zelf het idee dat het nog niet raak is! :(

Share This Page