hai dames wie herkent dit en was zwanger?! ik heb de dag voor me ei geklust en de dag van me ei toen kwam er ook een slijmerig goedje uit me vagina waarschijnlijk het wel bekende cervixslijm nu kreeg ik op de 5e dag na me ei steken in me onderbuik en steken in me vagina heel raar en effe een seconde erg pijnlijk ik schoot zo uit me stoel hih wie herkent dit? en zou het eindelijk na 9 rondes een gefrustreerd meissie!
Hoi rastagirl ik wil je geen valse hoop geven, maar de enige keren dat ik steken in mijn vagina kreeg waren de keren dat ik zwanger bleek. Ze vielen me echt op, want ik had dat anders nooit. Laten we hopen dat het een goed teken is... Amber
ja inderdaad ik blijf maar draaien met die duimen nog effe en ze zijn versleten hihi oh ik hoop het zo mijn nod is pas 10 januari en ik heb nu al een soort van lichte ongi gevoelens onder in me buik dus das erg vroeg of niet? oh het lichaam kan een geest zo gek maken niet normaal hihihi
oh god hahahahahhahahahaah nou ben ik ook verstrooid ook hahahahahah ja ik bedoel februari hahahahaha
Ik kreeg die steken pas toen ik al wist dat ik zwanger was, maar wel al in het prille begin. Ik had ze dus niet voor nod. groetjes Amber
ja is zeker spannend maar hadden jullie de steken vaak of gewoon een keer zo af en toe en onverwachts ik heb het maar een keer gehad nl
Meid dit heb ik ook gehad,, op de dag dat mijn ei in zou nestelen... en het valt je dan echt op he? duim voor je