poes komt bij je liggen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door miek78, 7 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    hallo allemaal

ik heb ook allemaal symptoontjes, wat steekjes in mijn borsten en een borrelende buik!
    ook gaan de poezen vaker bij mij liggen wat ze normaal nooit doen.
    ze liggen op het moment alledrie bij me :D
    zou het kunnen? moet nog 6 dagen tot mijn nod!
    groetjes Miek

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zóu kunnen.. Mijn kat lijkt ook wel aanhankelijker, maar dit kan ook komen doordat ik nu hele dagen thuis zit.

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    het kan..
    De pers van mij ( altijd afstandelijk geweest), ligt nu ook bij mij.
    Maar die andere 2 ( nu nog 1 over ervan), lagen altijd bij me, dus tjah, dat zei niet veel.

Nog maar even wachten tot NOD, dan weet je het zeker ;)

4. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    hmm ik heb er 5 en er ligt er altijd wel 1 ;) dus tot nu toe nog niets gemerkt....ga eens opletten :)

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Mijn 3 rakkers zijn altijd op stap, tot enkele weken geleden. Ze gaan haast niet meer de tuin in en liggen altijd bij mij. Vechten voor een plaatsje bij momenten! Zelfs 's nachts kruipen ze onder de dekens (de stiekemerds, ze weten dat ik dat onhygiënisch vind) en tegen m'n buik aan.
    Raar die dieren, ze voelen het echt wel hoor, ook de hond is aanhankelijker (in het begin was die boos op mij)

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mijn 2 katten zijn ook opeens een stuk aanhankelijker geworden. Zodra de ene van mijn schoot is gegaan staat de andere klaar om het over te nemen :)

Die malle beesten willen nu zelfs op mijn schoot zitten als ik op het toilet zit :D

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb een heel erg lieve poes die altijd bij iedereen op schoot ligt, maar ook een echt kreng dat je eerder opvreet dan dat ze bij je komt liggen (ben gek op beesten met karakter :) ). Tot mijn grote verbazing sprong ze na de kerst ineens 3 keer op schoot. Ik wist toen niet dat ik zwanger was.
    Mijn zusje vroeg zich vorige week al af of mijn zwangerschap er iets mee te maken kon hebben, maar ik verklaarde haar voor gek. Pleun is nog steeds niet lief, maar ze zoekt me nu wel steeds op (om me vervolgens een haal te geven :D )

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Bij mij ging 1 kat ook telkens tegen m'n buik aan liggen, wat ie normaal nooit deed en ik bleek ook zwanger te zijn toen.
    Ik hoop het voor je ;)

9. gemini79

gemini79 Lid

9 jan 2007
    34
    0
    0
    Mijn katten hebben het ook ! Het schijnt te komen doordat je lichaamsgeur verandert onder invloed van het zwangerschapshormoon.

10. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Herkenbaar! Ik had op mijn nod een negatieve test. Na drie dagen was ik nog steeds niet ongesteld. Op die zaterdag was ik bij mijn zusje op visite, zij heeft één poes die erg zelfstandig en beslist niet aanhankelijk is. Ik ging op de bank zitten, kwam ze bij me liggen! Ze legde zelfs haar pootje op mijn hand. Toen nergens bij nagedacht, maar wel tegen mijn zusje gezegd dat dit wel heel bijzonder is.
    De volgende dag schoot het me opeens te binnen: ik heb eerder een verhaal gelezen over zwangerschap en katten! Zou het dan toch? Nog een test gedaan en hartstikke positief! Haha... Nu ben ik nog maar 4 weken en 5 dagen zwanger, maar heb nu al zin om het verhaal aan mijn zusje te vertellen... :D

Liefs...

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Vreemd, de mijne moeten toch niet super veel meer van mij hebben....zijn juist meer aanhalerig bij mijn man geworden......

Zouden ze jaloers zijn?

12. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Moet zeggen dat het me allemaal heel erg bekend voorkomt... Ik heb namelijk 2 katten 1 schatje en 1 "echte kat" (de laatste dus met het echte kattenkarakter "kom niet naar mij, ik kom wel naar jou als ik dat wil")

En de "echte kat" komt idd steeds vaker kroelen, moet er wel bij zeggen dat 't schatje dat niet heeft die doet hetzelfde als altijd.

Maar een van de honden van mijn vriend (het teefje) is heel rustig in mijn bijzijn en gaat dan altijd met d'r kop op schoot liggen maar dan op die wijze dat d'r kop ook tegen me buik aankomt... maar ook hierbij hij heeft ook nog een reutje en die doet even gek als altijd....

Dus misschien voelen ze het wel aan maar is het per dier verschillend hoe ze dat uitten?

Veel liefs,
    Marlene

13. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Grappig is dat. Ik was pas bij mijn zus op bezoek met een paar anderen. En de kat van mijn zus draaide de hele tijd om me heen.. Liep de hele tijd rondjes om mijn stoel en ze kwam op schoot zitten.. Normaal is ze doodsbang als er bezoek binnen komt dus was wel apart

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Te grappig!
    Ben druk aan het oefenen, en hoop natuurlijk snel zwanger te zijn.

Heb 2 katten, ga het zeker in de gaten houden!

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Mijn katten zijn eigenlijk net zo als anders, alhoewel de ene mij wel overal blijft volgen....
    Maar nu ik dit topic lees, zal ik nog wat beter op mijn katten letten. Hopelijk worden ze ook echte schootkatten! :)

16. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik kan zowat niet wachten om te testen !

17. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    nou meiden bij mij was het wel zo hoor!
    ik ben zwanger!

18. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Gefeliciteerd!
    (poezekes en honden zijn de béste barometers)

19. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

Ik heb ook twee katten dus ik hoop dat die mij ook al een voorteken kunnen geven. Ze hebben wel de laatste weken een beetje ander gedrag, maar ik zal daar (nog) niet al te zwaar aan tillen...

Groetjes Sabine

20. muppet74

muppet74 Nieuw lid

15 jan 2007
    4
    0
    0
    verpleegkundige
    doetinchem
    HA, te gek dat jij dat ook hebt. Bij doen ze dat al vanaf 3wkn. ik moet nu nog tot juli dus ik hebnog heel wat af te kroelen tot die tijd.

Deel Deze Pagina