ronde 14 ( heb een vraagje)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    hi mensen hier een berichtje van mij, ben nog heerlijk genietende van vakantie maar een laptopje en wirelessnetwerken maken de wereld klein en kan ik makkelijk inloggen hier.. vanaf jawel de bahama islands.
    heb heerlijke dagen en was vorige week in florida disney cape canevaral miami en heb na de bahama nog wat dagen miamibeach tegoed.
    maar goed mijn vraagje is.
    ik werdt 2 dagen geleden ongesteld uitgerekend hier op bahama island en was te vroeg al op dag 28.
    vanmorgen ging ik naar toilet sorry voor detail trok de tampon er uit en veegde een enorme bloedstolsel weg met slijm tot 2 keer toe .
    dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt in mijn ongesteld carriere het was echt veel .
    nu is mijn vraag.... kan ik bevrucht zijn geweest zonder innestel? dat dit een afstoting is van een eicel deling wat gewoon door is gegaan als ongesteld? zo ja dan ben ik eigenlijk erg gelukkig omdat het gewoon toch mogelijk blijkt te zijn om bevrucht te raken ....
    of is het gewoon een wat dikkere slijmlaag geweest uit baarmoeder...
    herkend iemand het? ik voormijzelf totaal niet als een ongesteld zoals ik normaal gesproken heb zonder weefsels enz...
    zoals mijn topic zegt ronde 14 ...We go for it... en voor wie zich nog herrinnerd vriend heeft nog geen sperma weggebracht we hebben zekers het nog even laten liggen tot na de vakantie....
    ben benieuwd naar jullie meningen.... greetz liek...

ps door de tijds verschil staat banner hier al op dag vier terwijl ik op dag 3 zit....
    vanmorgen was derde cyclus dag .... eerste dag was laat in de middag begonnen...

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Gee idee lieke heb dit zelf nog nooit gehd maar ik hoop voor je dat je licha m vanaf nu dan lekker wil meewerken. Fijne vakantie nog! :D

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey Liek,

Ik heb dit zelf ook nooit gehad en durf ook echt niet te zeggen of het met een bevruchting te maken zou kunnen hebben? Misschien is dit een vraag voor de verloskundige (weet niet of ze je daarmee kunnen helpen)
    Kan me voorstellen dat je je daar fijner bij zou voelen, omdat je dan weet dat bevruchting blijkbaar mogelijk is. Ik hoop dus dat je gedachtengang klopt ;)
    Meis, samen in ronde 14 (alleen weet ik dat mijn kansjes erg klein zijn geworden...)
    Ik ga megahard voor je duimen!
    Geniet nog even lekker van je droomvakantie!!
    Tot gauw.

Liefs Elvira

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hmmm Bahama's...zonnetje, duiken, mooie stranden....ik pak mijn koffers hoor!

Niemand kan je met zekerheid zeggen of het "fout" is gegaan. Maar ik reis vrij regelmatig en weet dat het tijdverschil je complete hormoonhuishouding en dus ook je menstruatie kan overhoop gooien. Soms heb ik dan een hele lichte menstruatie of dus juist een hele zware. Ook mijn cyclus loopt dan niet meer gelijk, soms eerder, soms later.

In ieder geval hoop ik voor je dat je toch op een natuurlijke zwanger mag raken en jullie droom snel in vervulling mag zien gaan.

Ik zou zeggen, breek er nu je hoofd niet over en geniet van alles wat de Bahama's je te bieden hebben.

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Het kan idd zijn dat een ander ritme (tijdsverschil) vliegen etc invloed heeft op je ongesteldheid.
    Toen wij besloten hadden voor een kindje te gaan zijn we in die periode een reis gaan maken naar zuid afrika..
    Daar werd ik veel te vroeg ongesteld.. en een hele vreemde menstruatie..
    Heb dit na die 5 weken aan mijn huisarts verteld.. en die gaf ook aan dat je dmv vliegen (luchtdruk etc, weet er het fijne ook niet van) anders kan reageren.

Ik zou als ik jou was het gewoon aan je HA vragen als je weer thuis bent.
    Is toch wel vreemd..

Nog veel plezier, en geniet van je vakantie...
    Lijkt me heerlijk daarzo..

Groetjes Kalush

6. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik heb het wel vaker. Toevallig deze week ook. Het duurde zelfds 4 dagen (terwijl ik normaal 2 dagen ongesteld ben en deze stolsels voornamelijk de 1e dag heb.) De 4e dag was zelfs het ergste??
    Ik heb de dag voor mijn nod getest en ik ben niet zwanger geweest volgens die test dus maak ik me nergens druk om. Mijn moeder heeft het ook regelmatig (ik geloof nu al een tijdje niet meer, gezien haar leeftijd, haha)
    Ik denk dan altijd maar, het was vorige x wat minder dus nu wat meer. Bij jou zou ik zeggen; het was tijd om een nieuw eitje te krijgen, vroeger dan anders.

7. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jeetje wat heerlijk zeg op de bahama's!! 8) 8) 8)
    Lekker genieten en relaxen zou ik zeggen :)

Tja en wbt je vraag: ik heb dit nooit, maar misschien inderdaad eens aan de verloskundige vragen. Had je er veel last van ? Veel krampen enzo? Dat heb ik namelijk wel een keer op vakantie gehad (en toen dacht ik ook dat het misschien wel een bevruchting was geweest, maarja nooit achter gekomen natuurlijk).

Anyway genietse nog even daar en ik hoop op een goede uitslag van je vriend als je terug bent.

Liefs Ster!

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He meis,

Prettige vakantie nog!!
    Lekker hoor ben jaloers op je.

Ik weet natuurlijk niet hoe het met jouw lijf zit.
    Maar ik heb eigenlijk bij elke ongi de 2e dag "stolsels"
    Ik zie ze in de toiletpot vallen als ik tampon verwijder :oops:
    En op de tampon zie je ook echt een soort van weefsel zitten, nogmaals :oops:

Als ik dat heb gehad weet ik ook dat het ergste voorbij is, daarna nog paar dagen ongi maar heel stuk minder.
    Meende eigenlijk dat dit normaal was??
    Ik weet niet beter.

Groetjes Monique

9. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Hey Lieke,

Goh hee, de Bahama's. Toe maar. Lekker hoor!!

Wat betreft je vraagje, ik heb er soms ook last van hoor, van die stolsels. De ene menstruatie heb ik het wel en de andere niet. Heb je voor je die stolsels had ook erg last gehad van krampen?? Dat heb ik namelijk wel en dan weet ik het al.... er komt een stolsel mee met tamponetje.

Ik weet natuurlijk niet hoe het met jou is en begrijp heel goed dat je heel benieuwd ben of het eventueel een bevruchting is geweest. Dat je dan opgelucht zou zijn begrijp ik heel erg goed. Ik ken dat gevoel.......

Evengoed geniet nog van je vakantie!

Liefs Lovely

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    ik vlieg morgen naar huis terug kzal dan even uitgebreider antwoorden als ik thuis weer ben.
    ben op dit moment in miami beach.
    alvast bedankt voor jullie antwoorden liefs lieke.

11. Niet meer actief

Lieke,

ik heb het in juli gehad.
    we zijn sinds april bezig met zwanger worden.

ik stond op mijn werk gewoon met mijn collega te praten toen ik ineens nattigheid voelde.
    ik rende naar de wc en daar vond ik ineens allemaal bloed.het was geloof ik een dag voor NOD. het was zelfs door mijn kleren heen gegaan.
    ik dacht nog.dat is een dikke ongi zeg!

gelukkig kon ik een lift naar huis krijgen om mijn kleren te verwisselen.
    die bloeding hield ongeveer vier dagen aan.compleet zwart en donkerbruin bloed met stolsels.
    het leek af en toe wel of ik stukken lever zat uit te plassen.

omdat ik dit nooit had gehad, ben ik naar mijn HA gegaan. die heeft een zwangerschaps test gedaan en er bleek wel zwangerschapshormoon in mijn bloed te zitten.
    was dus een miskraam. en ik wist niet eens dat ik zwanger was want voorheen aan de prikpil en was jaren niet ongi geweest. pas in april ben ik weer ongi geworden en had niet verwacht dat het snel zou gebeuren.

geen leuk verhaal.

Aoife

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hoi mensen nog bedankt hoor voor jullie antwoorden.
    Ik ben weer thuis en kijk terug op een heerlijke vakantie.
    ik heb totaal geen krampen gehad deze ongesteldheid ook niet tijdens de stolsels enz.
    stolsels zagen niet helder maar ook niet donkerbruin.

ik was te vroeg ongesteld dat wel mijn ei was de dag na vertrek denk ik gekomen vertrekdag had ik nog een lage temp.
    11 september denk ik een ei gehad te hebben om vervolgens 22 september ong te worden.
    maar goed, ik laat hem lekker voorbij gaan en wijd het maar aan jetlag , andere omgeving enz enz.

tis alleen dat ik nooit echte weefsels heb bij ongesteld heid en nu was het gewoon abnormaal veel.......
    greeeeeeetz . mijn klusperiode komt er weer aan we gaan er maar weer voor...
    LIEK.

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn dat je kunt terugkijken op een toffe vakantie! Nu maar weer alle kansen benutten en hopen dat de MMM je bespaard gaat blijven! Ik duim voor je meis!

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Dank je meid , wij moeten ook nog sperma gaan inleveren ik denk dat het de volgende ronde maar ergens worden gaat anders zitten we precies in de klusperiode.
    lab formulier loopt niet weg dacht ik dan maar.

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee, idd pootjes hebben de formulieren nog niet ;) Gewoon het voor jullie gewenste tijdstip nemen; da's veel relaxter! Denk aan jullie...

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    we nemen inderdaad het tijdstip dat het goed uitkomt zonder moeten.
    maar soms denk ik ook nog tjee wacht nog maar ff met wegbrengen laat het nog maar even een paar maanden zijn kans krijgen maar anderzijds als het niet goed is gooi je weer wat maanden weg...

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Idd. Ik ben wel blij dat we het gedaan hebben. Is dan wel een klote-uitslag, maar er is wel een stuk onduidelijkheid weg. Is op zich wel prettig...

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    daarom elvira ik ben best geschrokken van jouw uitslag.....

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Vertel mij wat...Daar moet je niet vanuit gaan bij jullie! Maar ook bij een goede uitslag is er een stuk onzekerheid weg. Ik vond zelf die onzekerheid met de maand erger worden. Niet dat het nu niet meer erg is, integendeel. Maar ik weet wel al een beetje waar ik aan toe ben.

20. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Goh dus het zal toch de vakantie wel geweest zijn :(
    Oke nu fris en fruitig weer verder, nieuwe ronden nieuwe kansen! Zet hem op!

Deel Deze Pagina