Zit er veel verschil in de Aeromoov voor groep 0 of groep 1? Bij de groep 2/3 zie ik wel verschil op de foto, maar bij de kleinste niet direct.
Hoe kan je zorgen dat de aeromoov groep 1 op zijn plaats blijft? Hier schuift hij altijd naar benede als ik dl erin zet Sorry voor het kapen van het topic trouwens
misschien bovenin vast zetten met een paar veiligheidsspelden? of zou hij dan gaan uitscheuren? ik denk dat alleen het formaat verschillend is van de 0 en 1 groep stoel.
Zou je een groep 1 ook nog even in een groep 0 kunnen leggen? Vindt het zo zonde voor die korte tijd nog.
Zitten de inkepingen op de juiste hoogte en blijft het klittenband wel goed zitten? Oh ik heb trouwens een andere dan op het plaatje zie ik nu Ik heb waarschijnlijk de verouderde versie. Bij ons is het redelijk recht en heb je 3 inkepingen met een rand van klittenband.
Geen klittenband op de nieuwe aermoov enkel 2 koordjes die net te kort zijn om rond de hoofsteun vast te knopen.... laat maar net antwoord gevonden op de websit : http://www.aeromoov.com/nl-be/technologie/how-to-install