Iemand ervaring met dit merk? Ik wilde de 2% salicylzuur van the Ordinary proberen, maar die is aldoor niet leverbaar. Nu lees ik over dit merk ook veel goede reviews , het is alleen aardig aan de dure kant, maar als het helpt vind ik dat prima. Denk er ook over om voor dochter se clear lijn te bestellen, ze gebruikt nu de lijn van Clinique, maar daarmee merk ik geen verschil. Allleen is het wel mild genoeg? Ze is natuurlijk pas 10.
Ja ik ben fan! Gebruik de cleanser, toner, exfoliant 2% BHA en de hydraterende booster. Voorheen gebruikte ik Clinique de 3 stappen lijn. Maar dit vind ik zoveel fijner. Heb een tijd geleden toen het op was toch weer van een goedkoper merk wat gekocht en ben blij dat het bijna op is want dan stap ik weer terug naat Paula's choise. Ze verkopen van veel producten ook kleine verpakkingen om te testen (ongeveer voldoende voor 1 week gebruik) dat zou je eerst ook nog kunnen testen. Lees nu voor een 10 jarige, denk dat die exfoliant dan misschien wel te agressief is. Ik voelde het namelijk in het begin echt wel prikken op mijn huid.
Oh top, bedankt voor je reactie! Ja ik wil het voor mijzelf sowieso bestellen en dus eventueel voor dochter. De clinique 1% merkt ze niks van, dus dacht proberen kan altijd, maar zal dan idd eens naar de samples kijken, dat is natuurlijk wel slim!
Ze is pas 10, maar heeft nu al een heel lastige huid en ben bang dat ze haar vader achterna gaat, wat ik heel sneu zou vinden. Die heeft echt heel erg acne gehad. Ik heb juist altijd een supermakkelijke huid gehad en zie dat ook terug bij mijn zoon. Maar dochter lijkt in alles op man te lijken haha. Voor mijzelf zat ik ook te denken aan de retinol, maar die hydraterende booster klinkt ook goed
Ze hebben ook een goede klantenservice voor advies wel product het beste bij jouw huidstype past ad hand van een aantal vragen.
Oh dat is een goed idee. Ik heb eigenlijk een heel makkelijke huid, maar wordt toch ook wat ouder nu haha, dus iets meer verzorging zou wel mogen.
Als je het kunt betalen zou ik regelmatig met haar naar een huidtherapeut gaan. Die kunnen echt veel mbt een acnehuid en voorkomt littekens op latere leeftijd.
Voordeel van deze producten is dat de concentratie werkende stof gewoon in alle producten hoger is dan in de producten van de drogist / parfummerie. En je betaalt niet voor luxe mooie verpakkingen want die zijn best saai.
Ja dat zal geen probleem zijn, volgens mij zitten acne behandeling ook in onze aanvullende verzekering, maar ze heeft nog niet echt acne zeg maar, nu alleen nog onderhuidse "bultjes". Dus misschien dat dat nog te voorbarig is? Wilde eerst eens kijken of het met een goede reiniging misschien al verbeterd.
https://www.huidtherapie.nl/aandoeningen/acne/ Zie zelfs dat het soms uit de aanvullende verzekering wordt betaald.
Zou zo snel mogelijk een afspraak plannen en zien wat ze kunnen doen. Dan ben je ontstekingsreacties waarschijnlijk voor en dan ook geen littekens op latere leeftijd.
Niet raar dus om dat al te doen met 10 jaar? Het ziet er nu zo uit (iets erger op dit moment zelfs). Bekijk bijlage 639379
Een huid therapeut kan nooit kwaad natuurlijk maar ik geloof echt dat je met de p.c. producten binnen een week al verbetering zult zien.
Oh ja en druk haar alsjeblieft op het hart dat ze er zelf niet aan gaat zitten met haar vingers enz. Zou zonde zijn als ze littekens krijgt. En wat ook kan helpen bij een onrustige huid is elke dag even haar kussensloop verschonen.
Nee dat doet ze gelukkig niet! Het jeukt alleen wel soms zegt ze. Goede tip van de kussensloop, zou ik nooit aan geacht hebben! Ga ik gelijk doen.