Arghh... Ik ben op zoek naar een leuk zwembroekje voor mijn dochter, masr het enige dat ik kan vinden zijn complete bikini's! Is toch belachelijk voor een meisje van nog geen twee? Sommigen zijn nog wel ok, maar er zitten erbij.... vreselijk. Die triangeltjes, echt te erg! Dus mijn vraag eigenlijk; op welke site kan ik een leuk zwembroekje voor kleine meisjes vinden? 92/98. Zo'n leuk meisjesachtig ding met het liefst roesjes op haar bip.
Toevallig vanmorgen bij de hema eentje gekocht! Een donkerblauwe met witte stipjes en een roesje aan de bovenkant! En 2 Strikjes aan de zijkant. Stoer maar toch meisjes achtig! En maar 5,95
Heb er ook lang naar gezocht destijds, maar is bijna niet te vinden. Misschien kleertjes.com, maar dan is het misschien wel goedkoper om een bikini te kopen en het topje weg te gooien. Vind die triangeltopjes idd vreselijk. Mijn dochter wil nu perse een topje aan pff, ze is 4 jaar.
Ben bij de hema en de zeeman geweest, vond bij beiden niets naar mijn zin. Ben er een tegengekomen van cleasens, babyblauw met roesjes, maar 45 euro voor zo weinig stof vind ik een beetje overdreven... Ik kom er zo nu en dan een tegen via googleafbeeldingen, maar krijg dan de site weer niet openen.
Hihi wat een verschil in meningen. Mijn dochter heeft alleen de eerste 6 maanden een zwembroekje gedragen maar vanaf toen alleen nog maar een bikini of badpakje. Ik vind het nou juist apart om alleen een broekje aan te geven. Maarre, heb vorige week een leuke bikini bij de Zeeman gekocht. Was maar 4,99. Kan je ook het topje gewoon thuis laten voor dat geld!
Die van de Zara zijn inderdaad leuk en wat ik enigzins bedoel. Bij de Zara koop ik meestal een maatje groter en in der zwembroek moet natuurlijk ook nog een dikke zwemluier...
Name it heeft in die maat ook nog toploze bikinibroekjes. H&m heeft ook leuke, weet niet of topje erbij zit, maar zijn toch niet duur, dus dan laat je die gewoon in de kast. Rest inderdaad zeeman, wibra en hema.
Dank je voor de name it tip!! Heb er twee gekocht... En het fijne; er hoeft geen luier onder. Heel fijn voor warme vakantieoorden.