Hallo Ik ben benieuwd wat jullie aan jullie trouwerij hebben uitgegeven. Wat kosten bv je jurk? Ik hoop dat Vl. Eind van het jaar op z'n knie gaat zijn dat 9 jaar samen.
Het kan zo goedkoop/duur als je zelf wil! Mijn jurk was maar 300 euro. Al met al zaten we ergens tussen de 5.000 en 10.000, inclusief honeymoon. Nou, na 9 jaar mag het ook wel een keer tijd worden.
Wij hebben een budget bepaald van 3000 euro met evt uitloop. Nu is alles rond en zitten we op 3260. Mijn jurk was 350 incl hoepel, brandnieuw, alleen een overjarig model. Ik kan je een pb sturen van haar, ze zit hier op het forum Zou wel leuk zijn dan he! En anders neem jij het initiatief?
Wij waren in totaal 7000 euro kwijt, daar zat het pak en de jurk niet bij in, maar mijn jurk heb ik heel goedkoop kunnen kopen. Hiervan hebben wij betaald: gemeentehuis, kerk, alle bloemen en corsages, trouwringen, kapper, fotograaf tot 23.00 uur incl 2 albums maken, taart, cadeaus voor de getuigen/bruidskinderen, 's morgens in het restaurant koffie en broodjes , 's middags koffie en het buffet voor 60 daggasten, en 's avonds het feest voor 140 gasten. Kleding voor de bruidskinderen, mijn sierraden, de trouwauto etc etc, alles dus. Wij zijn getrouwd in 2008
Ik verwacht zo'n 750-1000,- uit te geven totaal, maar wij zijn al getrouwd (tijdens zwangerschap eerst gratis op maandagochtend) en willen het nu nog eens met jurk, pak etc doen. Komt geen groot feest, maar een etentje met naaste familie, fotograaf voor mooie foto's, jurk 100,- (opruiming ergens), pak (50,-), moeten nog schoenen, overhemd, stropdas en kinderkleding + schoenen en bloemen.
Denk dat je het zo duur kan maken als je wil. Wij waren in totaal 20 duizend kwijt ongeveer. Wij hadden geen grote bruiloft overdag 60 persoon en in de avond 125! Maar wij hadden hele dure ringen, cocktailbar, uitgebreid buffet, luxe hapjes, sweet table plus een drie laagse taart en ipv muziek bij de ceremonie hadden wij jan vayne achter de piano! Ik ben nog al over de top en vond alles mooi en niks te duur voor onze dag! Kennisen van ons geven rond de 5000,- uit en hebben ook een prachtige locatie en vast heerlijk te eten en drinken! Zij heeft haar jurk op internet besteld en is net zo gelukkig als ik met mijn dure jurk! Ik denk dat het net is wat je wil en kan missen! Als ik nu weer zou trouwen zou ik misschien ook andere keuzes maken maar toen wouden we dit en het kon!
Zo duur als je zelf wilt Wij waren ruim 10,000 kwijt aan de hele dag, mijn jurk heeft denk ik 300 a 400 euro gekost, mijn moeder heeft deze gemaakt. De meeste kosten zijn bij ons in het diner gaan zitten (michelinster restaurant) en de receptie. Daarbij werd onze naaste familie (ouders, zussen, broers, oma's en de ceremoniemeester) door taxi's gereden. We wilden dat ze zich niet druk hoefden te maken over het vinden van locaties, parkeren e.d. Oh ... mijn kapper en make up was niet goedkoop ... Rob Peetoom . We went all out ... heb niet op de centen willen letten die dag
Wij waren denk ik in totaal 3000 kwijt Jurk en pak wel gekregen.. Trouwen, fotograaf, kapper/make up, eten met een klein gezelschap en vanaf 20.30 feest maar wij hadden op ons feest ook maar zo n 50 man
Mijn jurk was 1600 euro. Met hoepel, sluier en vermaak kosten totaal 2100 euro. Uitgebreide bruiloft 40 daggasten en 100 avond gasten op luxe locatie gehad. Totaal kosten voor de bruiloft 17.000 euro.
Jurk was 800 pak was 100. Opgehaald met een limo .We hadden 50 gasten die de gehele dag voorzien waren van eten en drinken en savonds een dj , en als afsluiter een overnachtig in de bruidssuite. Foto''s hebben we laten maken door familie . Waren rond de 2100 euro kwijt
Wij hebben het heel klei gehouden, mijn jurk was 300 euro, pak had ml nog, schoenen nog wel voor 60 euro. Eten voor alleen ouders en zusje 250 euro. Ceremonie zelf 300 euro, ringen 280 euro, bloemen 80 euro, 18 gasten voor ceremonie en daarvoor een drankje en knabbeltje zo'n 100 euro, bruidstaart zelfgemaakt door mijn zusje en dat was gelijk het cadeau. Nog wat kleine dingen als mijn schoenen, haarfrutsel en panty zo'n 80 euro. Totaal: 1450 euro. Liefs,
12.000 maar had het er graag voor over. Wat een prachtige dag! Denk er nog steeds zo over wij hadden geluk dat mijn vader elke maand geld had gespaard en dat dat toen vrij kwam en vond het heel mooi om dat daar voor te gebruiken.
Wij wilden het goedkoop houden, het is iets duurder geworden als in eerste instantie gedacht, maar hadden dan ook alles wat we wilden. Wij zaten rond de 8000 euro. Jurk/pak en auto door ouders betaald.
wij gaan nog trouwen maar verwacht rond de 10.000 euro te zitten. jurk was 1550 en aangezien we 2 vrouwen zijn heeft mn vriendin ook een jurk en ook rond de 1500 euro incl. sieraden. 5000 voor all in eten en drinken hele dag overdag rond de 80 mensen en savonds 120. vind dus dus erg meevallen.
Wij waren rond de 10.000 euro kwijt. Hebben met 50 mensen gedineerd dat waren de meeste kosten. Jurk was 595 exl schoenen. Fotograaf en de waren 600. Hadden een feestlocatie waar we de hele dag waren. Oh het was iets meer, onze trouwreis was 2000 euro, twee weken Egypte Inc nijlcruise.
Ik was echt niet veel kwijt. Omdat wij snel moesten trouwen ivm hypotheek hebben we alles in 3 weken moeten regelen. Uiteindelijk kregen wij veel cadeau. De jurk had ik geleend van mijn zus. Zij vond het een eer als ik hem zou dragen. Mijn broer is banketbakker, dus kregen we de taart van hem. Mijn moeder heeft haar grote tuin omgebouwd tot feestlocatie. Mijn vader heeft voor de bbq en drinken gezorgd, mijn stiefmoeder met dochters waren er voor de catering. Mijn stiefvader is dj geweest, dus ook geen kosten aan. Mijn schoonouders hebben het pak van mijn man cadeau gegeven. Al met al, in feite heb ik alleen het toiletpapier betaald! Zelf mijn haar gedaan (kapster)
Wij zijn afgelopen oktober getrouwd en waren alles bij elkaar opgeteld ongeveer 10.000 euro kwijt. Nu hebben we heel veel gekregen van onze ouders waaronder de taart en het pak van mijn man. Voor de jurk heb ik 1300 euro betaald, het diner/feest was 4500, de dj 650, fotograaf 800 en de ringen 1000. Tel daarbij op nog de kaarten, bedankjes, ballonnen, fotozuil en vele andere dingen en je zit al snel aan. Onze buren werken bij een leasemaatschappij en zij hadden voor ons een geweldige trouwauto geregeld dus ook hier hadden we geen kosten aan. Ook waren de dj en fotograaf bekenden van ons waardoor we daarop een flinke korting hebben gekregen. Wij wilden een een dag met alles erop en eraan, we hadden 65 daggasten en nog ongeveer 35 mensen extra op het feest 's avonds.
Wij zijn afgelopen maand getrouwd en het klein gehouden Denk dat we in totaal ongeveer 8/900 euro kwijt waren. Had een bruidsjurk via internet, trouwauto van een vriend in de buurt ( mooie oldtimer )fotograaf in de familie, taart via internet besteld, trouwringen titanium wat minder duur is, eten savonds met getuigen, op maandag ochtend trouwen. Hadden overdag 15 man qua gasten zeg maar, gewoon klein, super gezellig en helemaal verliefd op de dag zelf geworden. Geen spijt van gehad dat we het zo klein gehouden hebben!! Alles zat erop en eraan