Spannend... Ik word straks opgenomen in het zkh. Ik loop nu een week over tijd en vind het erg zwaar nu. Ik word ingeleid! Helaas ben ik nog helemaal niet "rijp" en geen ontsluiting. Daarom krijg ik straks eerst een ballon. Dan morgenochtend ingeleid... Spannend! Ervaringen?
Ik heb op vrijdag 17u de ballon ingekregen. Hele nacht lekker geslapen, niets gemerkt en hem de volgende dag rond 11.00 uitgetrokken, 1-2 cm ontsluiting. Daarna zijn de vliezen gebroken en begonnen de weeën meteen flink. Na een half uur persweeën dus om een ruggenprik gevraagd (zat pas op 4-5 cm) Uiteindelijk toen om 20.00 mogen persen en om 20.45 was ze daar!! Ondanks dat het heftig was dat ik vrijwel meteen persweeën kreeg heb ik het niet als vervelend ervaren en zou ik het zo weer doen. Heel veel succes, probeer te ontspannen hoe moeilijk dat ook is
Hopelijk ben je al bevallen! Het plaatsen vond ik vervelend, de verdere inleiding daarna (na 24 uur konden mijn vliezen gebroken worden) is uitstekend gegaan. Binnen 6 uur was hij er.
Helaas uiteindelijk bevallen met een KS omdat het kindje na 16 uur weeën het moeilijk had in de buik. Maar gelukkig een heel gezonde dochter op de wereld gezet!