Morgen staat mijn keizersnede gepland! Het is voor mij de 2e keer maar de vorige keer was ik helemaal niet zenuwachtig ofzo en nu wel. Ben ineens ook emotioneel en moet om alles huilen (oké misschien is het ook niet zo slim om de hele dag tlc te kijken waar net vandaag allemaal bevallingsverhalen op zijn). Ik denk dat het nu gewoon anders is omdat ik weet wat me te wachten staat en op een of andere manier vind ik het ook een beetje zielig voor mijn oudste zoontje dat hij straks aandacht moet delen enz. Iemand nog tips hoe ik de dag kan doorkomen?
Wat ontzettend spannend.. probeer nog even te genieten van je buik, laatste rommeldingetjes in huis en vanavond lekker uiteten met zijn drietjes. Toi toi!!
Inderdaad nog genieten van je buik en je oudste zoontje een paar extra dikke knuffels geven? Of even iets geks doen met z'n drietjes, bijvoorbeeld patatjes eten in het grote bed met een film. Ik weet niet of je zoontje dat al kan eten, maar het is meer als voorbeeld bedoeld. Na het wennen is je nieuwe kindje echt een verrijking voor je zoontje. Geen zorgen maken tot er een reden voor is! Succes morgen!