Wij hebben onderstaande babykamer gekocht (kast, commode, ledikantje), komt in een kamertje van 2m x 3m dus niet zo heel groot en op een lichte laminaatvloer (de standaardkleur zeg maar). Nu twijfel ik alleen zo met welke kleur ik het kamertje aan wil kleden. Zit te twijfelen om 1 muur zilvergrijs te verven, maar daar word het misschien wat somber van? Wilde het met wit aankleden, maar limegroen is misschien ook wel leuk. Wie heeft er een leuk idee voor me? We weten het geslacht van ons kindje niet overigens.
Ik zou juist een lichte kleur doen. Zo te lezen is je kamertje klein en de meubeltjes zijn wel donker. Zou het wit houden, of 1 muur licht groen ofzo. Maar niet teveel donkere kleuren of drukke prints. Dat is mijn mening hoor, haha.
mooi kamertje. laatst stond er bij de pagina van show je kamertje een heel mooi kamertje met wit en grijze strepen behang dat was ook heel erg sjiek,dan kan je nog kiezen voor breedte of lengte strepen om de kamer groter te laten lijken. ik vind een mooie accesoire kleur altijd leuk. en lime groen is lekker fris.. succes met kiezen.
Ik zou één wand héél licht grijs maken en de overige wit met witte accessoires. Óf net als op de foto, één wand waterig lichtblauw met lichtblauwe accessoires.
Ik vind de kleur op de foto wel heel gaaf eigenlijk! Kan prima voor een meisje ook. Zou het inderdaad wel licht laten.
Hier voor lichtgrijs gekozen en als decoratie Rood ( bordeaux ) Hier weten we het geslacht ook niet . De meubels zijn wit .
Ik zou de muren niet te donker schilderen iig.. Dan oogt het meteen klein.. Als je de muren neutraal houdt kun je met accessoires de boel echt wel opleuken..
wij hebben dit kamertje ook en alle muren zijn lime groen de vloer en is licht eiken laminaat... ons kamertje is wel iets groter denk zo'n 14m2 het is nog niet af dus let niet op de "opslag" maar dan heb je een indruk... wij weten trouwens niet wat het geslacht wordt dus het is ook nog eens mooi neutraal... wat ik nog op de muren erbij wil daar ben ik over na aan het denken....
wij hebben het kamertje ook gekocht. En willen ook voor lime groen gaan! krijgen ook een meisje, maar ik vind het we een neutrale kleur
Kamertje is erg populair, wij krijgen hem maandag In mijn omgeving heeft bijna iedereen deze kamer besteld haha Volgens mij de populairste vd Babydump
De meubels hebben een koele kleur, ik zou er een warme kleur bij kiezen om het niet te kil te maken. Bijv. een warm geel op een muur en de rest wit. En dan accesoires in rood en oranje erbij. Maar ik hou dan ook van bont!
Ik heb hetzelfde kamertje en de gordijnen+vloer zijn zilvergrijs. De muren babyblauw met Nijntje behangrand, kozijnen wit en zilveren hoge plinten...
Leuke meubeltjes. Moeilijk kiezen is dat soms he. Wat het kamertje inrichten betreft zou het veel makkelijker zijn als je het geslacht zou weten. Wij kiezen ervoor om 2 muren te behangen met wit en grijs motiefje en de andere 2 muren moeten ook in kleur. Zitten te denken aan donkerpaars, maar weten niet goed of dit ook voor een evt jongentje zou kunnen. Wat vinden jullie?
Ik zou de muren wit houden, en dan het kamertje kleur geven met gekleurde gordijnen, een leuke knallende aankleedhoes over het aankleedkussen, en een vrolijk gekleurd ledikant dekentje. Allemaal in rood of juist richting lime groen tinten.