Hai, ik ben normaal altijd van mezelf wel wat gestresst, en toen ik zwanger was, plaatste die stress in me buik, zo'n gevoel geeft dat dan klinkt beetje vaag maar hopelijk herkent iemand een beetje wat ik bedoel nu, nu ik bevallen ben en borstvoeding geef gaat de stress naar mijn borst het gevoel wat ik heb is een soort stroom stoot die daar heen gaat, als of je wordt betrapt als je iets doet wat niet mag zo'n soort schok sorry heb geen andere verklaring dat had ik dus ook tijdens de zwangerschap en nu ook met borstvoeding, niet tijdens hoor alleen ervoor of er na. kan dit mijn productie dusdanig verstoren? ik zit namelijk al 2 weken op de zelfde hoeveelheid als ik kolf. (zie: 60ml)
Is die stroomstoot niet toevallig je toeschietreflex? Ik snap misschien een klein beetje wat je bedoelt denk ik, ik heb momenteel teveel spanning op mijn bekkenbodem en iedere keer als er iets spannends gebeurt of als ik gestressed raak voel ik pijn bij mijn bekkenbodem.... Bedoel je zoiets? Wat mij helpt is de buikademhaling toepassen om te ontspannen, of andere ontspanningsoefeningen doen. Bij het voeden en kolven goed op je houding letten dat je ontspannen zit.