Ik heb sinds 4 dagen bruinverlies en ik weet niet hoe dit komt?? Ik ben al ruim 1,5 jaar van de pil af en wij gebruiken verder geen middelen. Verder ben ik sinds dat ik van de pil af ben onregelmatig ongesteld, ben zo om de 1,5 maand ongesteld elke keer. en heb dit bruine verlies nog nooit gehad... Zou ik zwanger kunnen zijn ? Of wat zou dit kunnen zijn? Ik maak mij wel heel druk hierover..
ik kan je helaas niet helpen maar ook ik hebhet zelfde al 3 dagen oud bloed en af en toe stolsels en nu alleen met afvegen bruin bloed weet ook niet hoe het kan heb je al een test gedaan ik wel een dag voor mijn nod maar die was negetief succes met alles en hopen dat er mensen zijn die het wel weten
Nee heb nog geen test gedaan, want als het negatief is dan ben ik weer heel teleurgesteld, maar ik moet natuurlijk ook niet te veel hopen he hihi
Wanneer is je NOD ongeveer dan? Het kan volgens mijn ook nog je eisprong zijn, of een innesteling Zou zoiezo even een testje doen voor de zekerheid
Ik weet niet wanneer mijn NOD is, want dat is elke keer weer verschillend Dus weet niet hoe ik dat moet berekenen me NOD. Ik wil liever ook niet naar me huisarts, want daar kan ik niet mee overweg