Wie heeft er ervaringen met een pijnblokkade? Ik heb door enorme pijn in bekken en lage rug al heel veel geprobeerd. Vorige keer injecties met corticosteroïden in si gewrichten Hielp niet. Nu proefblokkade in facetgewrichten. De arts heeft goede hoop. Ik heb hem vanmorgen gehad. Ik voel wel verandering, geen tintelingen in mijn been bijvoorbeeld. Maar niet de enorme pijnvermindering die hij had verwacht.. het voelt gewoon heel anders. Dus ik vind het best wel lastig om aan te geven wat voor pijncijfer ik nu moet geven. Wie heeft ervaring met zo'n blokkade. Hoe lang hield het aan bij jullie? De arts zegt van enkele uren tot enkele dagen. Tja voor hem is het gewoon een uitprobeersel. Als dit niet helpt wil hij nog een keer een corticosteroïden injectie in si geven. Ik word er een beetje moedeloos van dagelijks die pijnen.
Bedoel je een prf behandeling? Loop hier met een nekhernia en heb 1x zo een behandeling gehad ik merkte pas iets na 7/8wkn dat de tintelingen minder werden en daarna de intensiteit van pijn. Nu krijg ik vd week weer zo een behandeling en hoop dat die nog even een laatste zetje geeft. Sterkte, is echt niks altijd maar met pijn lopen.
Nee geen pfr denk ik. Dit was echt heel tijdelijk om te kijken of de pijn minder zou worden. Hik had her niet over weken. Ik moest gistermiddag bijhouden hoe het ging met de pijn.
Hier in me arm de 1e x werkte ie na een week toen een half jaar gewerkt ..En nu krijgen ze m niet meer zo gezet dat ie werkt helaas moet binnenkort terug