Oh lieve mensen, ik wil tegen jullie zeggen dat ik van mijn baas hou! Gisteren ben ik begonnen met IVF en met alle moed heb ik gezegd dat ik begonnen ben. En weet je wat ze zei? Luister goed naar de dokter, niet stressen en zorg goed voor jezelf. Ik val voor je in als je vrij moet hebben. Dat is toch lief! Ze vindt het spannend voor me en wens me heel veel geluk. En dat noem ik nou eens liefde. Een baas die om je geef. Ik heb gemerkt in Denemarken dat ze familie heel erg belangrijk vinden.
wat een lieve baas zeg! Die van mij ook, contract verlengt gekregen terwijl hij al wist dat ik zwanger was, ouderschapsverlof gekregen op de dag die ik wilde helemaal top als werkgevers niet alleen om hun bedrijf denken maar ook om hun personeel!
Ja! Er bestaan echt werkgevers die hun werknemers willen behouden. Ik heb een goede klik met m'n baas. Zij is echt een topvrouw en mijn voorbeeld. Ik werk pas 6 maanden en op m'n 2e maand een vaste contract gekregen. De slogan: "We are family". Ik kon mijn ogen niet geloven dat er een bedrijf zoals de mijne bestaat.
Zo hoort t ook! Kan me niet eens voorstellen dat er bazen zijn die er anders mee omgaan. Bij ons op t werk is t altijd al zo geweest. Maakt niet uit wat er speelt maar altijd hart voor de werknemers.
<3 YEAH! Mijn baas kwam naar me toe en gaf me een knuffel en wou alles weten. Hihihi. Ik heb haar alles verteld. Ze ging water kopen en eten. Wat lief!!! En m'n collega's kwamen naar me toe en gaven me ook een knuffel. Ik heb echt een speciale band met m'n collega's! Ik hoop echt, maar echt dat ik binnenkort zwanger word met m'n IVF traject. Het zou super zijn. Dan kan ik, op december op verlof. Ook ben je in Denemarken bijna 1 jaar op verlof!!! Ik zie het allemaal super en heb zo zin in het leven! Ik mag het verlof verdelen met mijn vriend. Ik denk dat ik hem alle vrije dagen gaat geven en dat ik ga werken! Maar we zien wel eerst maar zwanger worden! Hihihi.