Verschil desinformatie en kritisch zijn?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Cin85, 17 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    In het geval van mondkapjes, de meeste mensen die daar kritisch over zijn werken zelf in de zorg en hebben dus al de nodige ervaring met mondkapjes en virussen.
    Dus mijns inziens is het dan niet roeptoeteren of een kwestie van niet in je straatje passen, maar echt kritisch zijn.
    Interessant dat jij het dus op dat punt anders ziet.

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Nou dat is dan net wat je eigen ervaring is... ik ken helemaal geen mensen die kritisch zijn over mondkapjes en werken in de zorg. De mensen in mijn omgeving die ik hoor klagen over mondkapjes zijn gepensioneerd, werken in een winkel, in de horeca of zijn werkeloos (ik ga in mijn hoofd even random wat kennissen langs)... dus dat maakt denk ik ook nogal uit qua argumentatie.... kritisch zijn op mondkapjes kan geroeptoeter zijn, maar het hoeft niet altijd.

3. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Maar is het niet de overheid die vanaf het begin zei dat niet medische mondkapjes niet werken... ze zeiden zelf dat niet medische mondkapjes gedragen moesten worden in het openbaar vervoer maar dat deze niet werkten.. mensen mogen geen medische mondkapjes op en zelf staat daar een boeten op...

Wie heeft hier nu desinformatie en wie is er nu kritisch?

Cin85 en SAARC vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina