hallo allemaal, Ik heb dit al proberen te googlen, alleen dan komen er veel oude resultaten naar boven. En de kansen op een goede ontdooiing varieren dan tussen de 40% en 93%... heeft iemand van jullie een idee wat de kansen momenteel zijn van een goede ontdooiing? Ik heb ook wel begrepen dat ontdooiing bij een 5 dagen oude cryo moeilijker is dan bij een op dag 3 ingevroren cryo... Nou ja, je leest vanalles en ik was benieuwd naar wat jullie weten... (en ja ik weet dat ook al hoor ik percentages dit niks wil zeggen over mijn persoonlijke kansen... maar ik heb vakantie en ben aan het afwachten tot de terugplaatsing zondag, dus voor mijn gevoel moet ik wat zoeken zeg maar...)
Ik heb van mijn arts wel eens gehoord dat een 5 dagen oude embryo inderdaad wat lastiger ontdooien is dan een 3 dagen oude embryo. Gemiddeld zou de slaginskans van ontdooien op 50% liggen, eigen ervaring is dat ik van de 3 cryo's die ik had er al 2 heel goed ontdooid zijn, dat is dus 66,6% en zaterdag weet ik of wij een score van 100% hebben. Maar ik denk dat het een beetje afhankelijk is van de kunde van het ziekenhuis (ik hoor bijvoorbeeld dat de percentages voor een goede ontdooing in Gent lager liggen dan gemiddeld en in sommige ziekenhuizen weer hoger) maar ook vooral van de kwaliteit van je embryo's... Ik blijf voor je duimen!!!!!!!
Spannend hoor. Volgens mijn gyn zat de kans op een goede ontdooiing rond de 95% van onze vijfdaagse morula blast. Succes!