kansen op goede ontdooiing blastocyst dag 5

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by fiona1983, May 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ik heb dit al proberen te googlen, alleen dan komen er veel oude resultaten naar boven.
    En de kansen op een goede ontdooiing varieren dan tussen de 40% en 93%... heeft iemand van jullie een idee wat de kansen momenteel zijn van een goede ontdooiing?
    Ik heb ook wel begrepen dat ontdooiing bij een 5 dagen oude cryo moeilijker is dan bij een op dag 3 ingevroren cryo...
    Nou ja, je leest vanalles en ik was benieuwd naar wat jullie weten...

(en ja ik weet dat ook al hoor ik percentages dit niks wil zeggen over mijn persoonlijke kansen... maar ik heb vakantie en ben aan het afwachten tot de terugplaatsing zondag, dus voor mijn gevoel moet ik wat zoeken zeg maar...)

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik heb van mijn arts wel eens gehoord dat een 5 dagen oude embryo inderdaad wat lastiger ontdooien is dan een 3 dagen oude embryo. Gemiddeld zou de slaginskans van ontdooien op 50% liggen, eigen ervaring is dat ik van de 3 cryo's die ik had er al 2 heel goed ontdooid zijn, dat is dus 66,6% en zaterdag weet ik of wij een score van 100% hebben. Maar ik denk dat het een beetje afhankelijk is van de kunde van het ziekenhuis (ik hoor bijvoorbeeld dat de percentages voor een goede ontdooing in Gent lager liggen dan gemiddeld en in sommige ziekenhuizen weer hoger) maar ook vooral van de kwaliteit van je embryo's... Ik blijf voor je duimen!!!!!!!

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Spannend hoor. Volgens mijn gyn zat de kans op een goede ontdooiing rond de 95% van onze vijfdaagse morula blast.

Succes!

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    De 3 cryo's die ik heb gehad in 2010 waren allemaal goed ontdooit.

5. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,885
    2,893
    113
    Noord-Holland
    Tegen mij zeiden ze 93% (en ik hoorde bij die andere 7% :().

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hmmm dat zijn allemaal best positieve verhalen... dank je wel dames!

Share This Page