Ik kan de vraag nergens meer vinden, dus vandaar even in een nieuw topic. Maar las van de week ergens de vraag of iemand die zwanger was wilde testen met een ovutest, om te kijken wat ze doen. Ik had er toch nog over, dus vanmorgen getest
Wat is je vraag eigenlijk? - heb ik een eisprong? - ben ik zwanger? In dat laatste zou ik gewoon een zw-test doen
Ze doet deze test omdat sommige zich afvragen of je met een zwangerschap positief test op een ovulatietest.. hier is denk ik een topic over geweest die ze niet kan terug vinden en daarom een nieuwe opent om te laten zien dat haar ovulatietest dus inderdaad positief is met een zwangerschap
Ik snap het wel, maar waarom zou je? zw testen van action kosten 1,59 Waarom zou je jezelf gek maken met ovulatietesten is meer mijn idee zeg maar..
Ze weet al dat ze zwanger is. Had nog een test liggen. Dit is voor de lol. Soms doen mensen dingen voor de lol
Tsja... waarom betaal je 30 euro voor een kaartje naar de Efteling om vervolgens 7,5 van de 8 uur in de rij te gaan staan... juist, voor de lol! Of eigenlijk om op Facebook te laten zien hoe leuk je leven is maar t komt op hetzelfde neer.... niet alles heeft een logische reden!