Ben heel benieuwd of bij jullie de zwangerschappen erg van elkaar verschilden, en of jullie dan ook een ander geslacht kregen bij de tweede. Hier is het gek dat ik andere dingen niet lust, minder misselijk ben, en nog geen streep heb op mijn buik, terwijl bij de eerste dit de eerste weken al zichtbaar was... Ook verlies ik nu gewoon haar, bij de eerste hield ik alles vast, en heb pukkeltjjes, bij de eerste een stralende huid.
Dat vroeg ik me ook altijd af. Heb al een zoon, en ben nu zwanger van een meisje. Deze zwangerschap was ik nog veel misselijker, ik lustte haast niets en ging van vele geuren over mijn nek.. Mijn buik is net iets minder puntig. Mijn haar is dof, dor en droog Huid is hetzelfde gebleven (vorige keer wat vetter). Vorige keer vond ik koffie en melk lekker, nu walg ik daarvan O en vorige keer had ik direct een zwangerschapsstreep, en nu nog helemaal niets! Wel striae en dat had ik vorige keer niet
hier ook heel andere kwaaltjes. Krijg nu een meisje en heb al een jongentje. Bij Lars had ik juist heel mooi haar en nu niet Bij Lars veel pukkels, nu niet Bij Lars een streep om mn buik, nu niet. Bij Lars heeeeeeel veel vocht vastgehouden, nu niet. Bij Lars droeg ik de buik ook meer in de breedte en nu alleen naar voren. Eigenlijk alles is anders dus!
Hihi grappig. Hier is de zwangerschap ook anders. Deze keer zwanger van een meisje; *Nu veel vermoeider *Vaker misselijk geweest, vooral bij geuren e.d. *Meer last v. uitslag (bij Dano juist mooie stralende huid) *Idd nog geen streep te zien haha *haar is nu slechter en valt meer uit *Andere etenslust, bijv tegenzin in vlees, wel veel zin in verse sapjes e.d. Hihi dus bij mij klopt het ook wel dat het anders was als toen ik van een mannetje zwanger was
Ik heb precies dezelfde kwaaltjes!! Dit keer ook veel misselijker als bij mijn jongens .. of het een jongen of meisje is weet is uiteraard nog niet! Ik ben dus heel benieuwd!
Hier een andere ervaring. M'n eerste 2 zwangerschappen verliepen bijna gelijk, met zelfde kwaaltjes enzo. Dat werden een meisje en een jongen. De derde zwangerschap vond ik wel anders, en dat is weer een jongentje geworden
hier 2 hele verschillende zwangerschappen! bij mijn dochter nooit ergens last van gehad en deze ppfff zit al 6 weken in de ziektewet ivm bekken. ik heb dus al een dochter en dit keer krijgen wij een zoon!
Ik heb 2 hele verschillende zwangerschappen gehad! Bij de eerste hele erge rugklachten...en regelmatig misselijk. Bij de 2de van deze dingen geen last gehad. En het zijn toch allebei meisjes!
Mijn eerste zwangerschap was echt easy, geen kwaaltjes enz. Dat was een jongen. De 2e was echt verschrikkelijk en dat is een meisje maar nr 3 tm 5 zijn ook meisjes en die zwangerschappen zijn ook weer anders
Nee hoor, hier twee verschillende zwangerschappen en twee jongens. Mijn moeder had steeds dezelfde zwangerschap en heeft twee meisjes twee jongens.