Menstruatie of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leaf

Leaf Niet meer actief

Hallo dames!

Ik ben even obsessief mijn dagen door aan het lopen met symptomen die ik heb gehad. Ik ben momenteel aan het "ontpillen" en weet niet beter dat ik nog geen menstruatie heb gehad.

Vorige maand heb ik gedurende 4 dagen bruin bloed verloren, voor mijn doen te weinig om een menstruatie te noemen maar te veel om het afscheiding te noemen. Vandaar dat ik het niet heb gezien als een eventuele menstruatie.
    Maar ik begin nu te twijfelen of het misschien toch een menstruatie had kunnen zijn. :(

Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs,
    Leaf

2. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    wat ik ooit heb gehoord is dat elke bloeding hoe weinig of hoe kort of welke kleur dan ook een menstruatie is ;)

3. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    kan ook van het ontpillen zijn, dat het nog ontrekkingsbloed is omdat alles nog op gang moet komen.

Aan je onderschrift te lezen ben je in januari gestopt met de pil? Toen heb je nog ontrekkingsbloed gehad? En daarna nog geen menstruatie behalve die 4 dagen van vorige maand?

4. Leaf

Leaf Niet meer actief

Klopt ik ben eind januari gestopt en heb toen een onttrekkingsbloeding gehad en inderdaad verder niets op die 4 dagen bruin bloedverlies na.
    Lijkt me niet nog eens een onttrekkingsbloeding toch?

5. Leaf

Leaf Niet meer actief

Is dat zo? Ik heb dat nog nooit zo gehoord :p. Maar laten we het hopen :). Dan gebeurt er tenminste nog wat! haha

6. Leaf

Leaf Niet meer actief

Is er niemand verder die toevallig mij een "zekerder" antwoord kan geven? :$

Deel Deze Pagina