Hier nutrilon gegeven en dat ga ik bij de tweede ook doen. Overal te krijgen en ik vind de verpakking gewoon handig!
Wij gebruiken friso standaard icm friso comford. We zijn begonnen met nutrilon omdat ze dat in het ziekenhuis als bijvoeding heeft gekregen. Toen het CB op huisbezoek kwam, gaf ze aan dat ze goede ervaringen hoorde over Bon Bebe, dus wij dat gekocht want ja, dat scheelt 5 euro op een bus melk! De eerste dag dat ik het ging mengen, 1 schepje BB en 3 Nutri, was het heel de dag door spugen, echt golven kwamen eruit. De volgende ochtend weer 100% nutri en spugen was weer normaal, zo nu en dan een klein mondje zeg maar. Van onze buren kregen we een aangebroken bus friso daar had hun kindje 1 flesje uit gehad maar ze geven BV dus de friso was overbodig. Die heb ik door de nutri gemengd en toen zijn we overgegaan op friso omdat die toch iets goedkoper is en minder verpakkingsmateriaal heeft. Ik gooi de navulzakken friso gewoon in mn lege nutrilon bus. Ik denk dat wij pas met 6 maanden weer een andere soort gaan proberen, eventueel kruidvat of etos, maar voor nu houden we het maar even op friso, meisje is al vrij gevoelig.