Is er iemand uit de Flevopolder die gaat? Hopelijk iemand uit mijn buurt. Ik wilde dolgraag gaan, maar ja, ik ben va Ik heb hier bonnen liggen en hoop dat iemand deze voor mij zou willen inwisselen. En de Nijntjetas halen, die zou ik ook graag willen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Almere is goed te den vanaf de andere kant van de polder. Ik heb hier een bon liggen voor een NUKflesje De nijntjetas (die ga ik bestellen) Indien eht me lukt, ook de warmtegevoelige lepels, maar dan meot ik die even registreren en het kadopakket van de jumbo (tenzij je die zelf al haalt natuurlijk). En evt het flesje voor papa, maar ja, dan moet er wel een man mee, anders kriig je hem neit, hihi Wanneer ga je?
De nijntjetas vind ik het belangrijkste, die lijkt me erg leuk. En ik ga wel zeuren bij de jumbo in Dronten, whahahaha. De bon van eht NUKflesje krijg ik denk ik niet op tijd bij jou, tenzij ik morgen niet beval en we naar de prenatal gaan, dan kunnen we gelijk doorrijden. Alleen ga ik niet meer op pad. Dan si Almere me net iets te ver. Zou jij voor mij de Nijntjetas willen halen? dan ga ik die nu bestellen, evenals de lepels. Maar de tas vind ik het leukste.
De Nijntje tas valt erg tegen. Er zitten kleine plastic slingertjes in, Twee van die zonwerende dingen voor op de auto ramen van kikker. Proefpakket luiers en dat was t wel.
Hoi missladbug, bedankt voor de inhoud Dan laat ik het voorbij gaan. Ik heb al Nijntjezonneweringdingen, en plastic slingers? Lijtk me ook niet helemaal top. En om nu moeite te doen voor iets wat het niet echt waard is. Die lepels waren bonus en tassen heb ik al zat. Loes, bedankt voor je reactie, maar ik lat het even over gaan. Wel super van je dat je me wilde helpen. Echt superlief!!!!
Nee echt dit was het. Ja foldertjes natuurlijk. Geen lekkere verzorgingsproducten of speentje of flesje ofzo. Ook geen slabbetje.