hoelang met flesje doen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door DragonBerry, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik gebruik hier Dr. Brown en Difrax flessen. Maar nu gaan de difrax allemaal lekken, we maken ze elke keer helemaal goed schoon en de rubbers zien er ook nog perfect uit. Sommige flessen zijn een paar weken oud en lekken dus ook al.... Heb weinig zin om elke maand een lading flessen te gaan kopen!

En heeft iemand ervaring met de flessen van MAM?

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Is het onderste rubber van de Difrax fles wel goed? Strakker aandraaien? Ik heb hier flessen die gebruik ik al bijna 3 jaar.

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier ook geen problemen met difrax....

4. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ik had ook altijd gedonder met de Difrax-flessen. Zal best aan mij hebben gelegen hoor, maar ben toch overgestapt op Born free. Ideaal, maar helaas zijn de spenen/flessen niet hier in de buurt te koop. Over MAM ook goede verhalen gehoord. Maar je moet het toch echt zelf proberen om te weten wat jij het handigst vindt.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier nooit problemen gehad met onze difrax flessen, enige rede waarom wij soms nieuwe gekocht hebben was omdat we de kleurtjes zat waren en weer een keer wat anders wilden, dus zeker meer dan 6 maanden met een fles gedaan.

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Had ook problemen met de difrax fles, bij mij was het rubber ventiel wat onderin zit niet goed open waardoor onze uk ook niet goed dronk vreselijk smeerde en de fles bij de speen lekte. Gaatje even doorgeprikt met vork en klaar, misschien bij jou ook hetzelfde probleem?

7. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    gaatjes zijn allemaal open en de flessen gaan ook pas weer in elkaar als ik ze ga gebruiken dat druk ik hem nogmaals open...

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bel gewoon eens met de klantenservice, die kunnen je uitleggen hoe je ze goed houd.

Hier heeft de jongste gewoon uit de flessen die ik nog van de oudste had gedronken. Nooit problemen gehad (Avent).

Deel Deze Pagina