Je ziet heel veel pyjama's in grotere maten ik ben op zoek naar pyjama's in de kleinste maatjes maat 50 en 56 geen boxpakjes maar echt pyjama's ik heb er nog een aantal van mijn zoontje maar dat zijn echt blauwe vind ik toch wat minder leuk.
Via de h&m-site kan je selecteren op pyjamaatjes. Hier een link (voor de tablet weliswaar) Kinderen | Newborn 50-74 | Nachtkleding | H&M NL
Ik heb bij ons zoontje nooit pyjamatjes in die kleine maatjes gebruikt! Hij had alleen maar katoenen, zachte babykleertjes en sliep daar ook gewoon in... Omkleden vond hij echt verschrikkelijk. Hij had behoorlijke reflux dus dat moest nogal eens... Wilde hem ook niet nog eens plagen met een pyjamatje!
Erin hebben en andere ervaring binj ons zoontje en willen dit graag binj de 2e ook doen. Vandaar mijn vraag waar in de kleine maatjes. Iemand ervaring met bestellen bij next die aan 1 stuk vind ik zo leuk. Hm woon ik niet in de buurt na wat problemen met bestellen doe ik dat niet meer.
Oke fijn en hoe valt het wat betreft de maten? Ik heb er echt wel leuke dingen zien staan al is niet alles mijn smaak.
Zelf ligt hier alles nog in de kast. Maar hoor uit mijn omgeving dat het redelijk true to size valt. Alleen de boxpakjes vinden de meeste wat klein vallen.
Ik heb er een paar van de henm die vind ik erg handig met de drukkertjes.... Zijn ook in kleine maatjes! En uit 1stuk! Wij ook fijne ervaringen met pyjama's hoor! Lekker duidelijk, en nu begint de nacht en gaan we lekker lang slapen
Maten vallen goed. De maat upto 1 month is een ruime 50 en een krappe 56, upto 3 months is een maatje 62+. Ter illustratie, Eva had sleepsuits upto 1 month, die kan ze nog wel aan, maar het zit wel super strak. Ze is pas op 57 cm gemeten. Dus de maat is idd redelijk true size. Overigens woonde Eva in die sleepsuits de eerste weken. Iets anders kreeg ze alleen maar aan als we ergens naartoe moesten, ze is niet van het aankleden namelijk ...
Ik Ga Mij de komende weken eens verdiepen in pyjama's en waar. Van next zijn erg leuk. Het vermoeden bestaat dat dit kindje wat groter is dan onze zoon was. Dus ga maar voor 56 in de nacht iets omslaan is niet erg natuurlijk. Hier hebben wij idd vanaf uit het ziekenhuis het ritueel voor het nat bed gaan douchen en pyjama aan. Ook voor onze oudste willen wij dit aanhouden. Proberen.
In die maat hoef je nog niet echt onderscheid te maken tussen zachte pakjes en pyamaatjes. Ze slapen nog zoveel en zijn maar zo kort 'op', dat je echt niet iedere keer gaat omkleden. Het enige wat ik doe wanneer ik de kleine uit bed haal, is een leuk vestje over zijn rompertje of shirt.
Heb zelf nooit gekeken naar mini pyama's omdat mn mannetje zn pakjes superzacht waren... Dus met zn kleding naar bed. Vanaf maat 62 begonnen
Hier vraagt ts toch niet om? Tuurlijk zijn er mama's die geen pyjama's aan doen, Ts (en ik dus) wel..... Daarom de vraag waar ze te koop zijn.... Niet om als antwoord te krijgen om het niet te doen.... Wij hebben onze zoon overdag ook in z'n zachte kleertjes laten slapen, Maar hebben ervoor gekozen om een duidelijk onderscheid te maken tussen een kort slaapje overdag (in je kleertjes dus) en een lang slaapje snachts (in een pyjama dus) Gaan dat zo voor dochter ook doen. Het is niet zo dat wij (ik iig niet) de hele dag ons kind verkleden
Ik heb allebei mijn meiden ook vanaf de geboorte 's avonds een pyjama aangetrokken. Ik heb de echte pyjamatjes bij de prenatal vandaan. Volgens mij heb ik er nog wel een paar in de kleine maatjes (56), als je interesse hebt, roep je maar
Het is bij de prenatal nu ook nog sale! Deze b.v. Prenatal - babykleding - Pyjama's - Prenatal - Prenatal meisjes baby pyjama
Hier beide altijd omgekleed doorslapers vanaf de eerste dag dus gauw een avondritme bad pyjama fles. Pakjes bij next zijn heerlijk, en zoals al gezegd bij h&m en Prenatal